کد خبر : 1817912 | 14 فروردين 1401 ساعت 22:58 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

انگیزه بازیکنان فجر بالای ۱۰۰ بود‌

فاضلی: هدف‌های بزرگی در جام حذفی داریم

وحید فاضلی مربی آلومینیوم گفت که نتیجه تساوی بدون گل برابر فجرسپاسی، یک نتیجه عادلانه بوده است.

فاضلی: هدف‌های بزرگی در جام حذفی داریم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک پس از تساوی بدون گل برابر فجرسپاسی گفت: خوشحالیم که مجددا در شهر مشهد حضور پیدا کردیم و از صمیم قلب امیدواریم که مشهد در لیگ برتر تیم داشته باشد. بازیِ تقریبا پایاپایی بود. تقریبا 15 دقیقه اول برای تیم ما بود و در ادامه بازی متعادل شد. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، بازی در رفت و برگشت بود. یک موقعیت نصیب ما می‌شد و یک فرصت نیز نصیب تیم فجرسپاسی. ولی در 15 دقیقه پایانی نیمه دوم فجری‌ها خیلی بهتر بازی کردند.

او گفت: در نیمه دوم، با تغییراتی که داشتیم و صحبت‌هایی که انجام دادیم، بازی را در اختیار داشتیم. ولی باز هم در ادامه همان اتفاق نیمه اول رقم خورد و بازی به سمت و سویی رفت که نتیجه را تک موقعیت‌ها‌ مشخص می‌کرد. در ادامه نیز بازی با همین نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: ما چندین بازی تیم فجرسپاسی را آنالیز کرده بودیم و این تیم تغییر خوبی کرده بود. به آقای سرآسیایی تبریک می‌گویم و امیدوارم حضور مربیان جوان در فوتبال ما تکثیر پیدا کند و نسل جدیدی به فوتبال ما تزریق شود تا فوتبال کشور حرکت رو به جلویی داشته باشد. به نظر ما نتیجه عادلانه بود، بچه‌ها تمام تلاششان را کردند و از آنها تشکر می‌کنیم. شاید نتیجه ایده‌آل ما نبوده باشد ولی ما از تلاش بچه‌هایمان ممنونیم. این بازی پشت سر ما قرار دارد و از این لحظه به بعد، تمرکزمان روی بازی جام حذفی است.

فاضلی درخصوص اینکه برخلاف ادعای نوازی مربی اراکی‌ها درخصوص پشت سر گذاشتن تمرینات خوب در تعطیلات اما بازیکنان تیم ناهماهنگ بودند، گفت: در صحبت‌هایم نیز گفتم که ما تلاش خوبی داشتیم. در سازماندهی دفاعی خوب بودیم، من بارها در نشست‌های خبری گفته‌ام که مالکیت زمان‌بر است و ما هم می‌خواستیم یک بازی غالبی را ارائه بدهیم. اگر شما دقت کنید، در نیمه اول فجرسپاسی بیشتر روی ضد حملات موقعیت ایجاد کرد. شاید در تیم ما ناهماهنگی‌هایی به چشم آمد ولی این نتیجه همان تغییراتی است که زمان می‌برد تا در یک تیم نهادینه شود.

وی درباره اینکه تنها 7 دیدار باقی مانده است و این تیم چه زمانی به آن شرایط مورد نظر می‌رسد، گفت: ما پله پله جلو می‌آییم و رشد را در بچه‌هایمان دیده‌ایم. فجرسپاسی هم مربیشان تغییر کرده بود و انگیزه متفاوتی داشت. این تیم اگر امروز شکست می‌خورد، شرایطش خطرناک می‌شد. این تیم موقعیت حساسی دارد و انگیزه آنها بالای 100 بود. بچه‌هایشان خیلی پرتلاش بودند و پرس خوبی انجام دادند. آنها خیلی انگیزه داشتند و باید این موارد را نیز در نظر بگیرید.

مربی آلومینیوم ادامه داد: یک طرف قضیه تیم شماست و یک طرف نیز تیم حریف است. شما شرایط آن تیم را نیز در نظر بگیرید. وقتی تیمی خوب پرس می‌کند، مطمئن باشید در مالکیت تیم شما اختلال ایجاد می‌کند. این اختلالی که تیم فجرسپاسی در تیم ما ایجاد می‌کرد، به‌صورت همان ناهماهنگی‌هایی که عرض کردید؛ بروز می‌کرد.

فاضلی درخصوص اینکه آیا قبول دارد موقعیت‌های فجر بیشتر بود و پورحمیدی ستاره میدان بوده، گفت: این را قبول دارم و به آن نیز اشاره کردم. ما هم موقعیت‌هایی را داشتیم و مالکیت بازی برای ما بود. ولی به قول معروف، فوتبال فجر واکنش‌گرا بود و از همان واکنش‌گرایی نیز موقعیت ایجاد کرد. خود من نیز در صحبت‌هایم گفتم، آنها روی اشتباهات ما فرصت‌هایی را به‌دست آوردند.

او ادامه داد: من باز هم تأکید می‌کنم، بچه‌هایمان تمام تلاش‌شان را کردند. زمانی‌که شما بخواهید یک فوتبال مالکیت‌گونه یا غالب بازی کنید، این زمان‌بر است و ایراداتی پیدا می‌کند آن هم روبه‌روی تیمی مانند فجرسپاسی که انگیزه بالایی داشت.

مربی آلومینیوم در پایان درخصوص اینکه این تیم با مهدی رحمتی چه هدف گذاری برای جام حذفی دارد، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم ولی هدف بزرگی داریم. در صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشته‌ایم، هدفمان بزرگ است و قول و قرارهایی داریم که کارهایی بزرگی انجام دهیم.

دیدگاه‌ها