کد خبر : 1817913 | 14 فروردين 1401 ساعت 23:00 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای‌ جالب سرمربی بلژیک درباره آینده هازارد و لوکاکو

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک‌ ادعای جالبی را درباره آینده ادن هازارد و روملو لوکاکو مطرح کرد.

ادعای‌ جالب سرمربی بلژیک درباره آینده هازارد و لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 ادن هازارد با امیدهای فراوان چلسی را ترک کرد و با قراردادی هنگفت به رئال مادرید پیوست تا به رویای خود رسیده باشد. در واقع این ستاره بلژیکی به‌عنوان یک جانشین برای کریستیانو رونالدو به‌خدمت گرفته شد اما اوضاع برای او در لوس بلانکوس به بدترین شکل ممکن پیش رفت.

هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید با مصدومیت‌های پیاپی دست و پنجه نرم کرد و نتوانست روزهای فوق العاده‌ حضور در چلسی را در لباس پر افتخار‌ترین تیم فوتبال اروپا نیز تکرار کند. از طرف دیگر بعد از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی اوضاع برای این بازیکن بدتر هم شد چرا که سرمربی ایتالیایی طی هفته‌های اخیر هیچ علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن نشان نداد.

1703066

دیگر بازیکنی که این روزها شرایط خوبی را در تیم باشگاهی خود سپری نمی‌کند روملو لوکاکو است. این ستاره تنومند بلژیکی بعد از انتقال به چلسی در تابستان اخیر نتوانسته روزهای خوب خود در اینتر را در استمفوردبریج نیز تداوم ببخشد و خیلی زود شایعات درباره جدایی او از جمع آبی‌ها قوت گرفته است.

چند ماه دیگر جام جهانی قطر آغاز خواهد شد و یکی از مهم‌ترین نگرانی بلژیکی‌ها به وضعیت آمادگی هازارد و لوکاکو مربوط می‌شود. با این حال سرمربی بلژیک یعنی روبرتو مارتینز حالا ادعای جالبی را درباره آینده این دو نفر مطرح کرده و می‌گوید: "هنوز هفت ماه تا جام جهانی باقی مانده است اما بازیکنان زیادی از جمله هازارد و لوکاکو باشگاه‌های خود را تغییر خواهند داد و یا در تابستان احساس متفاوتی را تجربه می‌کنند."

دیدگاه‌ها