کد خبر : 1817914 | 14 فروردين 1401 ساعت 22:58 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

فجر در لیگ برتر خواهد ماند

معدنچی: نشان دادیم زمین خوب باشد چطور بازی می‌کنیم

معدنچی، مربی فجر می‌گوید بازی در زمین مناسب کیفیت آنها را بالا برده و این تیم در لیگ خواهد ماند.

معدنچی: نشان دادیم زمین خوب باشد چطور بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد معدنچی در کنفرانس پس از بازی با آلومینیوم گفت: ما با تیم خیلی خوب و گردن کلفتی بازی داشتیم؛ تیم آلومینیوم کادر فنی بسیار خوبی دارد. در این زمان یک هفته‌ای که آقای سرآسیایی به ما اضافه شدند شبانه‌روزی روی مسائل تاکتیکی کار کردیم و امروز روی زمین در شروع بازی و موقعیت‌هایی که خلق کردیم این کارها را نشان دادیم. در این هفته در فاز دفاعی و حمله بسیار خوب کار کردیم و نتیجه‌اش را امروز دیدیم.

معدنچی افزود: تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت و حتی می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. در ادامه بچه‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند و ما راضی هستیم. اگر امروز در فاز حمله بیش‌تر دقت کرده بودیم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در ادامه در خصوص تعطیلی لیگ بیان کرد: ‌ما در این هفته بسیار کار کردیم و شبانه‌روز وقت گذاشتیم و روی مسائل تاکتیکی برنامه‌های زیادی داشتیم. شما متوجه شدید که یک زمانی از بازی عقب نشستیم و در ضدحمله موقعیت ایجاد کردیم. این تعطیلی یک ماهه می‌تواند به تیم ما بسیار کمک کند تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و در بازی‌‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

مربی فجر در مورد زمین مناسب این بازی که در ورزشگاه امام رضا برگزار شد توضیح داد: من از مدیریت محترم باشگاه آقای فلاح تشکر می‌کنم؛ ما در این یک هفته، اردوی بسیار خوبی در تهران داشتیم. شرایط تیم مشخص است و زمین وضعیت بسیار مناسبی داشت و تیم ما امروز نشان داد در یک زمین خوب می‌تواند بهتر بازی کند و موقعیت بسازد. این موضوع تاثیر زیادی روی کیفیت بازی هر دو تیم داشت و نکته مثبتی بود که باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم.

معدنچی ادامه داد: اطلاع ندارم که باقی بازی‌ها در مشهد برگزار می‌شود اما باید دید شرایط استادیوم پارس به چه شکل خواهد بود و در آینده مشخص خواهد شد. این موضوع را باید به آینده موکول کنیم و آقای سرآسیایی به عنوان فرد اول در کادر فنی تصمیم بگیرند.

مربی فجر در پایان گفت: دو هفته پیش بعد از بازی با پدیده اعلام کردم و الان هم می‌گویم؛ ما از نظر فنی و اخلاقی تیم بسیار خوبی داریم و چون از اول فصل با تیم بودم این تغییر را می‌بینم. تفکرات آقای سرآسیایی در این یک هفته خودش را نشان داده؛ ما یک ماه زمان داریم و من مطمئن هستم که تیم فجر در لیگ برتر خواهد ماند.

دیدگاه‌ها