کد خبر : 1817916 | 14 فروردين 1401 ساعت 23:24 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

یک موقعیت هم به آلومینیوم ندادیم‌

سرآسیایی: این تیم افتادنی نیست

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز می‌گوید این تیم امروز عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته و حتی یک موقعیت هم به حریف خود نداده است.

سرآسیایی: این تیم افتادنی نیست

به گزارش ورزش سه، فجرسپاسی امروز در اولین بازی با هدایت مجتبی سرآسیایی مقابل آلومینیوم به تساوی ۰-۰ رسید. سرآسیایی پس از این دیدار در میکسدزون ورزشگاه امام رضا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوب و درگیرانه‌ای بود که بار فنی بالایی داشت. هر دو تیم برای برد آمده بودند و من تشکر بزرگی از بازیکنانم‌ کردم چون علی‌رغم اینکه موقعیتی به تیم حریف ندادند و با کاری که در این ۱۰ روز انجام داده بودیم و ساختار دفاعی منسجم و خوبی را ایجاد کرده بودند، مقابل تیم خوب آلومینیوم صاحب موقعیت‌های متعدد و زیادی هم شدیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد.

او افزود: ما نمی‌توانیم انکار کنیم که یک بار روانی و فشار زیادی روی بازیکنان و مجموعه وجود دارد و این در لحظات حساس خودش را نشان می‌دهد اما باز هم تکرار می‌کنیم که موقعیتی به حریف ندادیم و گلر ما حتی یک سیو هم نداشت ولی در طرف مقابل گلر حریف بهترین بازیکن زمین بود. به بچه‌هایمان خسته نباشید می‌گوییم. به تیم خوب اراک هم خسته نباشید می‌گویم و برای برادر و دوست عزیزم سید‌مهدی رحمتی در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرآسیایی در مورد انتقال بازی خانگی فجر به مشهد گفت: مسئولان باشگاه فجر، سردار بوعلی عزیز و جناب فلاح محبت کردند و این فضا برای ما ایجاد شد؛‌ با وجود مشکلاتی که بود به ما این اجازه را دادند که اردو برگزار کنیم و به اینجا هم بیاییم. از مسئولین شهری و استانی مخصوصا مجموعه آستان قدس و جناب تاج فیروز، رئیس هیئت فوتبال استان، نیروی انتظامی، یگان ویژه و همه عزیزانی که کمک کردند تا این فضا با یک شرایط مطلوب کنترل شود و بازی خوبی در این چمن برگزار شود؛ تشکر می‌کنم. من فکر می‌کنم اتفاق خیلی خوبی بود چون ما آنجا زمین نداشتیم؛ زمین پارس و زمین حافظیه به هیچ‌وجه شرایط کیفی خوبی نداشتند و ما مجبور بودیم از آن فضا خارج شویم چون بچه‌هایمان قابلیت فنی خیلی خوبی دارند و اگر ما بخواهیم فقط از آن فضا و زمین استفاده کنیم، هم خودمان متضرر می‌شویم و هم تماشاگران و تیم‌های حریف را از یک فوتبال خوب، زیبا و فنی محروم می‌کنیم.

سرمربی فجر در پاسخ به این سوال که این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد گفت: تا وقتی که زمین‌مان آماده شود. با توجه به اینکه فضا برای تماشاگران باز می‌شود و ما می‌توانیم بعد از مدت‌ها تماشاچی‌های شیراز را با طراوت در استادیوم ببينیم، بهترین اتفاق برای ما این است که زمین حافظیه یا پارس قابل استفاده شود که ما بتوانیم این فوتبال را در شهر شیراز انجام بدهیم اما اگر نشود ما نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم و بهتر است که ‌از فضای شهرستان، خارج شویم.

سرآسیایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا فجر در لیگ برتر می‌ماند گفت: شک نکنید. شما فوتبال را دیدید؟ فکر می‌کنید این تیم افتادنی است؟

او در واکنش به اینکه کیفیت بازی در مشهد با حافظیه متفاوت بود عنوان کرد: با بار فنی که بچه‌هایمان دارند و کاری که ما از آنها می‌خواهیم، مصر هستیم و از باشگاه خواسته‌ایم که حتما در یک زمین مطلوب بازی کنیم.

سرآسیایی در واکنش به اینکه ایران می‌تواند با دراگان اسکوچیچ در‌ جام جهانی موفق شود گفت: قطعا. اسکوچیچ در آن فضای ملتهب تیم ملی، این شرایط را رقم زد و بازیکنان هم شرایط فنی مطلوبی داشتند و نتایج خوبی هم گرفتیم. الان این صحبت‌ها پیش از جام جهانی مطلوب نیست؛ علی‌رغم اینکه ما همیشه اذعان داریم که در ایران مربیان بسیار قابل و خوبی داریم و اینها می‌توانند شرایط خوبی را برای فوتبال ملی ایجاد کنند اما وقتی به سراغ یک مربی خارجی رفته‌ایم که کارنامه و شرایط مطلوبی دارد، نباید الان تصمیم عجولانه و احساسی بگیریم. احساس می‌کنم که هر چه جلوتر برویم، شرایط‌مان بهتر می‌شود.

او در پایان گفت: ما نباید به خواب برویم و فکر کنیم قرعه‌ ساده‌ای داریم. جام جهانی این‌طور نیست. الکی بار روی دوش بازیکنان و تیم ملی خودمان نگذاریم و دنبال این باشیم که فضای خوبی برای آماده سازی‌ آنها مهیا کنیم و بازی‌های دوستانه خیلی بزرگ و خوب با برند‌های خوب دنیا برایشان ایجاد کنیم تا آنها محک جدی‌تر بخورند و برای مسابقات جام جهانی آماده شوند. ما هم دعا کنیم که آنجا با تلاش بازیکنان‌مان و با بار فنی خوبی که دارند، اتفاقی که با به‌حال نیفتاده، بیفتد.

دیدگاه‌ها