کد خبر : 1817919 | 15 فروردين 1401 ساعت 23:40 | 17 بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

منچستریونایتد حوصله ۷۱ هزار نفر را سر برد!

گری‌نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد از عملکرد روز گذشته این تیم در دیدار برابر لسترسیتی انتقاد کرد.

منچستریونایتد حوصله ۷۱ هزار نفر را سر برد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ادامه روند ناامیدکننده خود در این فصل شب گذشته در اولدترافورد برابر لسترسیتی متوقف شد. با توجه به خریدهایی که یونایتد در تابستان گذشته انجام داد، ابتدای فصل از این تیم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر یاد می شد اما حالا شیاطین سرخ از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم دور شده اند.

منچستر یونایتد علاوه بر اینکه نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند، نمایش های ناامید کننده ای را هم ارائه می دهد. آنها مخصوصا در نیمه اول بازی دیشب برابر لستر کاملا خنثی عمل کردند و به نوعی حوصله هواداران خود را هم سر بردند؛ موضوعی که صدای اسطوره این باشگاه را هم درآورد.

1702846

گری نویل در واکنش به نمایش شب گذشته منچستریونایتد برابر لسترسیتی گفت: "آن 71 هزار هواداری که دیشب به اولدترافورد آمده بودند از عملکرد نیمه اول تیم خسته شدند. آنها حوصله شان سر رفته بود. من همیشه می گویم که می توانی برنده شوی، می توانی ببازی، می توانی مساوی کنی اما هرگز در این زمین خسته نباشی.

اینجا جایی است که شما به‌عنوان یک پسر جوان در آن میدان قدم می‌زنی و احساس جادو می‌کنی؛ آنها در این لحظه آن جادو را احساس نمی‌کنند و همچنین بازیکنان در زمین نیز چنین احساسی ندارند."
 

دیدگاه‌ها