کد خبر : 1817924 | 14 فروردين 1401 ساعت 23:58 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

توقف آ.ا.ک با محمدی در دربی بزرگ آتن

تیم فوتبال آ.ا.ک در دربی شهر آتن برابر المپیاکوس متوقف شد و نتوانست به رتبه دوم صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های سوپرلیگ یونان پس از برگزاری بیست و شش هفته، به دو گروه قهرمانی و گروه بقا و سقوط تقسیم شده است. در دیداری از هفته سوم گروه قهرمانی، دو تیم آ.ا.ک و المپیاکوس در دربی بزرگ شهر آتن به مصاف هم رفتند.

هر دو تیم در منطقه شهری آتیکا در آتن واقع شده‌اند با این تفاوت که آ.ا.ک از منطقه نیا فیلادلفیا و المپیاکوس در منطقه بندر آتن پریئوس واقع شده است و به همین دلیل دو تیم سال‌هاست که رقابت سخت و نزدیکی با یکدیگر دارند.

1703077

در این مسابقه، تیم المپیاکوس که میزبان مسابقه بود، در دقیقه 30 توسط ژوائو کاروالیو به گل رسید. اما شادی بازیکنان میزبان دقایق زیادی دوام نداشت و این دامیان ژیمانسکی بود که روی پاس نورالدین امرابط توانست گل تساوی آ.ا.ک را وارد دروازه حریف کند تا نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی بی فایده بود و بازی با حساب یک – یک مساوی به پایان رسید. در این بازی، میلاد محمدی بازیکن ایرانی آ.ا.ک 90 دقیقه در ترکیب تیمش بود اما احسان حاج صفی کار را از روی نیمکت دنبال کرد. کریم انصاری‌فرد نیز پس از آن مصدومیت عجیب در اردوی تیم ملی، فعلا از میادین به دور است.

1703076

دیدگاه‌ها