کد خبر : 1817929 | 15 فروردين 1401 ساعت 00:11 | 45.3K بازدید | 4 دیدگاه

غیرتی بودن مختص به خود هواداران است

کیانی: برای زنوزی بی‌خودی پپسی باز نمی‌کنم!

کاپیتان تراکتور می‌گوید هدفش از بازگشت به تبریز ادا کردن دینش به طرفداران است.

کیانی: برای زنوزی بی‌خودی پپسی باز نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی با پاسخ به یک سوال جالب مصاحبه‌اش در میکسدزون را شروع کرد وی در مورد اینکه شعار غیرتی‌ام را بعد از چند وقت شنیده گفت‌: غیرتی بودن مختص به خود هواداران است و من کوچک آنها هستم. به جان بچه‌هایم نیتم از برگشت این بود کمک کنم چون به این مردم بدهکار هستم؛ کمی کار سخت بود و ما به این برد احتیاج داشتیم. از هواداران ممنونم که آمدند و کمک کردند و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم؛ با تمام وجود می جنگیم که تراکتور را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.
او در مورد صحبت زنوزی در جمع بازیکنان مبنی بر اینکه قصد واگذاری ندارد ادامه داد: آقای زنوزی با تمام وجود پشت تیم است من برای کسی پپسی باز نمی‌کنم! اما ایشان پشت تیم و هوادار است و زحمت می‌کشد. همه دست به دست هم بدهیم که انشالله امسال به خیر و خوشی بگذرد و سال بعد تیم پر قدرتی را برای هواداران و شهر تبریز درست کنیم.
وی در مورد کار با ساغلام و فصل آینده نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای ساغلام آدم خوب و مربی با کلاسی است و با تمام وجود در خدمت ایشان هستیم. تراکتور باید برای قهرمانی می جنگید ولی برای بزرگترین تیم‌های دنیا هم بعضی اوقات از این اتفاقات پیش می‌آید ولی شک نکنید با حضور آقای زنوزی ساغلام و هواداران عزیزمان کاری می کنیم تا تراکتور به روزهای خوبش بازگردد.
کیانی در مورد اینکه فصل بعد در تراکتور می‌ماند یا خیر پاسخ داد: نیت من فقط خدمت به این مردم است. چه باشم چه نباشم دعا می‌کنم تیم تراکتور با این هواداران همیشه اوج بگیرد. 
کاپیتان سرخ‌پوشان تبریز درباره حضور هواداران بعد از مدت‌ها عنوان کرد: به نظر من فوتبال بدون هوادار هیچ لذتی ندارد مخصوصاً هواداران تراکتور که ۱۳ سال اینجا با تمام وجود در خدمتشان بودیم و می‌دانیم چقدر به این تیم علاقه دارند. اول صحبت‌هایم گفتم این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم، واقعا دلگرمی خیلی خوبی هستند برای من که جای خود؛ به خصوص برای بازیکنانی که اولین بار است آنها را در استادیوم می‌بینند. انشالله که هواداران بیایند و حمایت کنند. تراکتور امسال یک قهرمانی به این هواداران بدهکار است، یاشاسین آذربایجان!

دیدگاه‌ها