کد خبر : 1817938 | 15 فروردين 1401 ساعت 01:24 | 12.8K بازدید | 6 دیدگاه

خداحافظی یوونتوس با اسکودتو

یووه 0-1 اینتر؛ حفظ امید قهرمانی با گل جنجالی

اینترمیلان با پیروزی یک بر صفر مقابل یوونتوس همچنان در کورس قهرمانی باقی ماند.

یووه 0-1 اینتر؛ حفظ امید قهرمانی با گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه یوونتوس امشب میزبان حساس ترین بازی هفته سی و یکم سری آ بود؛ جایی که یوونتوس از ساعت  23:15 به مصاف اینترمیلان رفت. این تقابل تیم های سوم و چهارم جدول بود که تنها یک امتیاز باهم فاصله داشتند.

یوونتوس که چهار بازی متوالی خود را در سری آ با پیروزی پشت سر گذاشته بود به دنبال کسب پیروزی در این دیدار خانگی بود تا بتواند از اینتر عبور کرده و جای این تیم در رده سوم را بگیرد. در سمت مقابل اینتر میلان که با یک بازی کمتر و 60 امتیاز، بالاتر از یووه در مکان سوم حضور داشت برای دور نماندن از کورس قهرمانی و جبران نتایج ضعیف هفته های اخیر (دو باخت و سه مساوی در پنج بازی قبل) مثل حریف به سه امتیاز بازی امشب چشم دوخته بود.

1703112

 

یووه که از حمایت تماشاگرانش بهره می برد در نیمه اول در باز کردن دروازه میهمان ناکام بود؛ اینتر نه تنها دروازه خود را در این نیمه بسته نگه داشت بلکه پیش از به صدا در آمدن سوت داور، یک گل هم زد. 
به کمک VAR در دقیقه 44 یک ضربه پنالتی برای اینتر اعلام شد. چالهان اوغلو پشت ضربه ایستاد اما ضربه او را شزنی مهار کرد؛ در ریباند شاهد باز شدن دروازه یووه بودیم ولی داور بار دیگر برای تصمیم گیری از VAR کمک گرفت و در میان اعتراض شدید بازیکنان میزبان پنالتی را تکرار کرد. 
دلیل تکرار ضربه، ورود دلیخت به داخل محوطه جریمه پیش از زدن پنالتی بود. چالهان اوغلو ضربه دوم را هم به همان جایی زد که دفعه قبلی زده بود. دروازه بان یوونتوس این بار هم جهت توپ را تشخیص داد اما در مهار آن ناکام بود تا تک گل نیمه اول در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه به ثمر برسد. بعد از این گل عصبانیت شدید آلگری را شاهد بودیم.

یووه برای جبران گل خورده، نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و در همان دقایق نخست چند حمله خطرناک روی دروازه اینتر طراحی کرد. مدافعان اینتر با هوشیاری اجازه گلزنی به مهاجمان یووه را در این لحظات ندادند. جدی ترین موقعیت یووه در این لحظات شوت ولاهوویچ بود که بعد از یک چرخش زیبا زده شد و با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. چند دقیقه بعد، ذکریا با حرکتی تکنیکی به دل دفاع حریف زد و یک شوت خطرناک را روانه دروازه هندانوویچ کرد که ضربه او با دخالت گلر اینتر و کمک تیر دروازه گل نشد.  حملات بی پایان و البته بی نتیجه شاگردان آلگری تا پایان بازی ادامه داشت و اینتر با محافظت از تک گل جنجالی خود، صاحب سه امتیازی بسیار ارزشمند شد تا با 63 امتیاز هم فاصله اش با یووه را بیشتر کند و هم با یک بازی کمتر و سه امتیاز کمتر از ناپولی و میلان همچنان خود را به عنوان یک مدعی قهرمانی در جدول حفظ کند.

دیدگاه‌ها