کد خبر : 1817942 | 15 فروردين 1401 ساعت 02:08 | 42.8K بازدید | 16 دیدگاه

نمی خواهم اشتباه کنم

امباپه: هنوز تصمیم نگرفته‌ام، شاید هم تمدید کنم

کیلیان امباپه تاکید کرد که تصمیمی در مورد آینده اش نگرفته و احتمال تمدید با پی اس جی را نیز رد نکرد.

امباپه: هنوز تصمیم نگرفته‌ام، شاید هم تمدید کنم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته همه منتظر اعلام خبر رسمی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بودند. باشگاه اسپانیایی حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی خود را هم برای به‌خدمت گرفتن امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد اما ناصر الخلیفی با آن مخالفت کرد تا ستاره فرانسوی حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

پاری‌سن‌ژرمن در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با امباپه انجام داده اما به نظر می‌رسد این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و قصد دارد در تابستان پیش رو پی‌اس‌جی را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند.

1703118

 

امباپه امشب و در برتری 5-1 برابر لوریان موفق به زدن دو گل و ثبت سه پاس گل شد. او در پایان مسابقه در مصاحبه با "آمازون پرایم" و در مورد آینده اش گفت:« هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. فاکتورهای جدیدی هستند که می توانند تاثیر گذار باشند. کدام فاکتورها؟(با خنده) فاکتورهای جدید. آسوده خاطرم و می خواهم بهترین تصمیم ممکن را پس از مشورت با خانواده بگیرم.»

1703119

 

امباپه ادامه داد:« می دانم که برای هواداران شاید کمی دیر باشد ولی اگر تصمیمی گرفته بودم، قطعا اعلام می کردم. من خودم را در این مورد مسئول می دانم. این یک تصمیم شخصی است. به همه جوانب خوب و بد باید فکر کنم و حق اشتباه ندارم. هرگز خودم را پنهان نکرده‌ام و می خواهم پس از تفکر بیشتر، بهترین تصمیم را بگیرم.»

تمدید با پی اس جی:« بله، این احتمال نیز وجود دارد.»

دیدگاه‌ها