کد خبر : 1817946 | 15 فروردين 1401 ساعت 08:30 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهربان: پورحمیدی ستاره بازی بود

هافبک فجر ابراز امیدواری کرد که به زودی از بحران خارج شوند.

مهربان: پورحمیدی ستاره بازی بود

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی نمایش فوق العاده ای مقابل آلومینیوم اراک ارائه داد و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید حسین مهربان در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود. ما برای پیروزی به زمین رفته بودیم و در طول ۹۰ دقیقه موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی متاسفانه موقعیت های ما به گل تبدیل نشد و نتوانستیم برنده بازی باشیم. با تمام احترامی که برای تیم آلومینیوم و کادرفنی شان به خصوص آقاسید قائل هستم به نظرم تیم برتر زمین ما بودیم بطوریکه با اختلاف ۲,۳ گل می‌توانستیم برنده بازی شویم اما موقع زدن ضربه تمرکز لازم را نداشتیم. در روز خوب مان نتوانستیم یک برد به هواداران و مردم شیراز تقدیم می کنیم اما در بازی های آینده امیتازات لازم را خواهیم گرفت‌.
او در مورد شوتی که زد و پورحمیدی مهار کرد ادامه داد: دو یا سه شوت زدیم که گلر آلومینیوم خوب عمل کرد و متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم ولی مطمئنا در بازی‌های آینده از موقعیت‌ها استفاده بیشتری می کنیم. اینکه پورحمیدی ستاره زمین شد نشان دهنده کار فوق العاده فجر سپاسی است‌‌.
این بازیکن در مورد عدم پیروزی فجر در ۲۰ هفته اخیر و اینکه از بازی بعد می توانند این طلسم را بشکنند یا خیر توضیح داد: همه تیم ها بعضی اوقات دچار بحران می شوند و تا الان همه ما اسیر یکسری اتفاقات شدیم، ولی در بازی‌های آینده قطعا پیروزی به دست می‌آوریم و شرایط مان را خیلی بهتر می کنیم. ما به آینده امیدوار هستیم و زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد .
مهربان که سال گذشته پیراهن شهر خودرو را بر تن می‌کرد، در مورد بازگشت مجدد به شهر مشهد به همراه فجر افزود: آنهایی که بازی ما را دیدند متوجه شدند تیم برتر زمین بودیم. متاسفانه در شیراز زمین بازی خیلی خراب است. قشقایی هم در آن زمین بازی می کند و متاسفانه شرایط خوبی ندارد. برای این بازی به مشهد آمدیم و امیدواریم زمین حافظیه هرچه زودتر درست شود و بازی‌هایمان را در شیراز انجام دهیم. حضور هواداران هم آزاد شده و ما هم دلمان می خواهد از این حضور بهره ببریم و در مقابل چشمان آن ها به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها