کد خبر : 1817951 | 15 فروردين 1401 ساعت 09:26 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

یوونتوس موقعیت زیادی نداشت؛

طعنه اینزاگی به آلگری؛ با همین حرکت اخراج شدم!

سیمونه اینزاگی پیروزی اینتر در خانه یوونتوس را گامی مهم در کورس اسکودتو در فصل جاری توصیف کرده است.

طعنه اینزاگی به آلگری؛ با همین حرکت اخراج شدم!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در سال 2022 در مسابقات خارخ از خانه خود در سری آ حتی یک بار هم پیروز نشده بود، دیشب با گل جنجالی هاکان چالهان اوغلو، یوونتوس را مغلوب کرد و دوباره به کورس قهرمانی بازگشت. مکس آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از جنجال های گل اینتر کت خود را درآورد و روی زمین انداخت. حالا سیمونه اینزاگی به این اتفاقات واکنش نشان داده است.

سیمونه اینزاگی گفت: "این پیروزی یک گام مهم برای اینتر بود. ما در حال تعقیب میلان و ناپولی بودیم و می دانیم که اخیرا امتیازات زیادی از دست داده ایم، اما تلاش خواهیم کرد تا این امتیازات را در هشت بازی باقی مانده تا پایان فصل بازیابی کنیم. به یاد دارم مردم در ابتدای فصل چه می گفتند و در خاطر دارم که اینتر 11 سال بود در ورزشگاه خانگی یوونتوس برنده نشده بود. 

1703128

گل جنجالی اینتر؟ خطای پنالتی درست بود و همان توپ اول باید قبول می شد، زیرا هیچ خطایی از سوی هاکان چالهان اوغلو رخ نداده بود. در دیدار رفت در سن سیرو نیز اتفاقات مشابهی رخ داد و من نیز کت خود را به زمین انداختم و از سوی داور اخراج شدم. این تصمیم را پذیرفتم و در ادامه سکوت کردم.

یوونتوس خطر زیادی روی دروازه ما در این دیدار ایفا نکرد. برخورد توپ آنها در نیمه اول به دیرک که با خطا روی سمیر هندانوویچ انجام شد و در نیمه دوم نیز دنیس زکریا با حرکت و ضربه خود توپ را به دیرک زد، اما در اغلب موارد بازیکنان اینتر موقعیت های حریف را دفع کردند.

آینده در اینتر؟ من در حال حاضر قراردادی دو ساله دارم و باشگاه پیش از این از من خواست تا قراردادم را تمدید کنم، اما من از آنها خواستم تا پایان فصل صبر کنند. ما می دانیم که هفت ماه تلاش با تساوی برابر جنوا، تورینو و فیورنتینا در هاله ای از ابهام قرار گرفت، اما باشگاه، بازیکنان و هواداران به من ایمان دارند."

دیدگاه‌ها