کد خبر : 1817953 | 15 فروردين 1401 ساعت 09:40 | 28.2K بازدید | 7 دیدگاه

روزهای تلخ ستاره اسپانیایی؛ راموس هو شد

سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، همچنان با خشم و غضب هواداران این تیم روبرو است.

روزهای تلخ ستاره اسپانیایی؛ راموس هو شد

به گزارش "ورزش سه"، راموس تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا و به عنوان بازیکن آزاد راهی پی اس جی شد. 
با این حال شرایط آنطور که دو طرف انتظار داشتند پیش نرفت و این بازیکن نتوانست درخششی که در سانتیاگو برنابئو داشت را تکرار کند. او در بیشتر دیدارهای پی اس جی در این فصل غایب بود و مصدومیت جدی باعث شد که او شرایط سختی را در این فصل تجربه کند. 
این بازیکن اسپانیایی شب گذشته در دیدار برابر لوریان در دقیقه 72 به عنوان بازیکن تعویضی به جای مارکینیوش وارد میدان شد و با واکنش شدیدی از سوی هواداران حاضر در پارک دو پرنس روبرو شد. 

 

1693831


به نظر می‌رسد که تماشاگران همچنان از حذف تیم مائوریسیو پوچتینو از لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و همچنین عملکرد نه چندان قدرتمندانه این تیم در ماه‌های اخیر ناراحت هستند و همین موضوع باعث شد که راموس در بدو ورودش به زمین با صدای سوت‌های هواداران مواجه شود. 
این پایان ماجرا نبود و این مدافع هر بار که در طول دقایق حضورش در میدان پا به توپ شد نیز از سوی هواداران خودی حاضر در ورزشگاه هو شد تا پیام مشخصی از سوی آنها دریافت کند. 
این تنها ششمین حضور راموس با پیراهن پی اس جی از زمان پیوستنش به این تیم تا به حال بود و همین نشان می‌دهد که او فصل بسیار فاجعه‌باری را پشت سر گذاشته است. با این حال در تلاش است تا شرایط را بهبود دهد و بر مصدومیتی که گریبانگیرش شده به صورت کامل غلبه کند.

دیدگاه‌ها