کد خبر : 1817966 | 15 فروردين 1401 ساعت 10:34 | 23.4K بازدید | 3 دیدگاه

خشم هواداران PSG ادامه دارد؛ پوچ دوباره هو شد

هواداران پاری سن ژرمن همچنان از عملکرد مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم بسیار ناراضی هستند.

خشم هواداران PSG ادامه دارد؛ پوچ دوباره هو شد

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو به عنوان جانشین توماس توخل راهی پی اس جی شد و بسیاری امیدوار بودند که این باشگاه بتواند با حضور او قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند اما این رویا محقق نشد. 
این مربی آرژانتینی نتوانسته این فصل نتایج مدنظر هواداران پاری سن ژرمن را به دست آورد و در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان نیز با قبول شکست برابر رئال مادرید از دور رقابت‌ها کنار رفت. 
این شکست واکنش شدید هواداران پی اس جی را در پی داشت اما به نظر می‌رسد که خشم آنها هنوز به پایان نرسیده و پوچتینو پیش از بازی شب گذشته برابر لوریان، باز هم از سوی تماشاگران حاضر در پارک دو پرنس هو شد. 

 

1697491


این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از منابع خبری باور دارند که سرمربی سابق تاتنهام همچنان گزینه اصلی جانشینی رالف رانگینک روی نیمکت یونایتد در پایان فصل جاری است. 
مدیران این باشگاه لیگ برتری پس از جدایی اوله گونار سولسشر همچنان به دنبال پیدا کردن گزینه مناسبی برای هدایت این تیم هستند و گفته می‌شود که این مربی آرژانتینی هم علاقه بسیاری به بازگشت به لیگ برتر و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ دارد تا هدایت آنها را برعهده بگیرد. 
پوچتینو پیش از این با تاتنهام موفق شده بود نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد و حتی با این تیم راهی فینال لیگ قهرمانان شد. بسیاری از بازیکنان سابق یونایتد نیز علاقه بسیاری به حضور او در این تیم دارند و به نظر می‌رسد که پوچ شانس اصلی کسب این  عنوان در پایان فصل باشد، چرا که با این شرایط جدایی او از پی اس جی قطعی است.

دیدگاه‌ها