کد خبر : 1817986 | 15 فروردين 1401 ساعت 12:24 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

مس کرمان – شهرداری همدان؛ دوباره در مسیر پیروزی

در دیگر دیدار امشب در هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مس کرمان میزبان تیم شهردای همدان خواهد بود.

مس کرمان – شهرداری همدان؛ دوباره در مسیر پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان هفته های متمادی است که سایه به سایه صدرنشین حرکت می کند. البته تساوی هفته گذشته مس کرمان در خانه استقلال ملاثانی که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند موجب شد مس کرمان 3 امتیاز از ملوان فاصله بگیرد اما بازی با شهردای همدان فرصت خوبی است که مس کرمان دوباره در مسیر پیروزی قرار بگیرد و اجازه ندهد اختلاف با صدرنشین بیشتر شود.

از آنجایی که از لیگ یک دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و مس کرمان 5 امتیاز با تیم سوم جدول یعنی آرمان گهر اختلاف ایجاد کرده باید گفت سرنوشت صعود به دست تیم مس کرمان است و برای لیگ برتری شدن اما و اگر نمی خواهد. شرط تداوم این روند به خصوص در بازی های خانگی است. مس به خوبی می داند اگر به بازی های خوب خود در برابر حریفان ادامه ندهد این اختلاف نمی تواند به تیم کمکی در مسیر صعود به لیگ برتر بکند کما اینکه فصل گذشته در چنین شرایطی مشابهی بود اما نتوانست بازی های هفته های پایانی را به خوبی به پایان ببرد و در نهایت از صعود به لیگ برتر باز ماند.

شهرداری همدان که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند با 30 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و پیش بینی می شود با خیالی آسوده این بازی را آغاز کند. چون نه داعیه صعود دارد و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کند. متوقف کردن یکی از دو تیم مدعی صعود آنهم در خانه حریف می تواند اتفاق جذابی برای همدانی ها باشد. بنابراین دست کم گرفتن شهرداری همدان می تواند به ضرر تیم مس کرمان تمام شود.

دیدگاه‌ها