کد خبر : 1818002 | 15 فروردين 1401 ساعت 13:11 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران تمرکز مهاجمان حریف را بهم ریختند؛

رزاق پور: خوش شانس بودیم که مس را بردیم

رزاق پور می‌گوید صحبت کردن درباره بقای تراکتور در لیگ برتر زشت و توهین آمیز است.

رزاق پور: خوش شانس بودیم که مس را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق‌پور مدافع تیم تراکتور در خصوص بازی با مس رفسنجان گفت: بازی خیلی خوب و تماشاگر پسند بود. اول از همه خیلی خوشحالیم که بعد از دو سال هواداران را کنارمان داشتیم و توانستیم از نعمت حضورشان بهره ببریم و به سه امتیاز شیرین برسیم. بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و تیم مس هم تیم قابل ستایش و خوبی نشان داده و موقعیت‌های خوبی داشت. آنها می‌توانستند به گل برسند اما همین حضور هواداران ما یک دلیلی بود برای اینکه نتوانند ضربات آخر را خوب بزنند و تحت تاثیر هواداران ما قرار گرفتند.

او درباره حضور تماشاگران اظهار داشت: ما همیشه می‌گفتیم که بیشترین ضرر را از نبود هوادار تیم تراکتور کرده و این نبود هوادار به ضرر ما بود. با حضور آنها بدون هیچ مشکلی، همه از بازی لذت بردند و خوشحال به خانه رفتند. امیدوارم به زودی تمام تیمها از هوادارانشان بهره ببرند و ظرفیت استادیوم‌ها کامل استفاده شود. هواداران تراکتور یکی از دلایل قدرت تیم هستند و هرچه بیشتر در ورزشگاه باشند، بیشتر به تیم ما کمک خواهند کرد. خداراشکر شرمنده آنها نشدیم.

مدافع کناری تراکتور با اشاره به اولین بازی برخی بازیکنان در حضور هواداران عنوان کرد: این موضوع برای برخی بازیکنان وجود داشت و یک خرده در ابتدای کار سنگینی جو را ایجاد کرده بود که بچه‌ها نتوانند کیفیت اصلی را نشان بدهند. البته در بعضی پستها هم بازیکنان غیرتخصصی بازی کردند که باعث می‌شد هماهنگی خط دفاعی کاهش یابد. مس رفسنجان هم تیم خوبی نشان داد و مسلما تیمی که اینجای جدول است، در هر بازی موقعیت‌های زیادی را ایجاد می‌کند. ما یک مقدار خوش شانس هم بودیم که توانستیم بدون گل خورده، سه امتیاز را کسب کنیم.

رزاق پور درباره تمجید ساغلام از او گفت: ایشان لطف دارد. من در پست غیرتخصصی ام بازی کردم و در جو سنگینی که نیاز به سه امتیاز داشتیم، خداراشکر پیروز شدیم و امیدوارم وظایفی که داشتم را به خوبی انجام دهم. تلاش من این است که در هر پست بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم. خدا را هزار بار شکر می‌کنم که دیروز این اتفاق افتاد و سعی کردم تمام توانم را بگذارم تا در این برد شریک باشم. سعی می‌کنم تلاشم را بیشتر کنم تا پاسخ اعتماد آقای ساغلام را بدهم.

وی در مورد کار کردن با ساغلام گفت: کار کردن با ایشان شیرینی خودش را دارد. او دیسیپلین خوبی دارد و در تمرینات خیلی جدی است. به تمرین اهمیت می‌دهد و در این چند بازی تاثیر فنی اش را گذاشته و امیدوارم این شش بازی باقی مانده را هم با خوبی و خوشی تمام کنیم و در جایگاه آبرومندانه فصل را به پایان برسانیم.

این بازیکن درباره شانس بالای تراکتور برای بقا گفت: اصلا نباید کار تراکتور به اینجا برسد که درباره بقا صحبت کنیم. تراکتور فقط و فقط باید برای قهرمانی بجنگد و زشت است که درباره بقا و ماندن تراکتور صحبت کنیم و خوشحال شویم که کار ماندنمان با این برد قطعی شده. خداراشکر که حداقل از این سه امتیاز نهایت استفاده را کردیم و در بهترین زمان برد را به دست آوردیم و با شرایط فنی خوب در زمین حضور پیدا کردیم. امیدوارم در بازیهای بعدی هم نتایج خوبی بگیریم و بعد تیم خوبی بسته شود تا از اولین بازی فصل آینده برای قهرمانی بجنگیم.

دیدگاه‌ها