کد خبر : 1818014 | 15 فروردين 1401 ساعت 13:51 | 27.1K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراض مستمر آدرین رابیو:

11 نفره مقابل 12 نفر بازی کردن دشوار است!

اعتراضات آدرین رابیو به داوری دیدار یوونتوس مقابل اینتر به اینستاگرام نیز کشیده شده است.

11 نفره مقابل 12 نفر بازی کردن دشوار است!

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو، هافبک فرانسوی و جنگنده یوونتوس پس از پیروزی شب گذشته اینتر در تورین، از تصمیمات داور بازی رضایت نداشته و حالا در صفحه خود نیز به اتفاقات این دیدار طعنه زده است. در نیمه اول اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد که هاکان چالهان اوغلو آن را از دست داد. 

اما ماتیس دی لیخت قبل از اینکه بازیکن ملی پوش ترکیه ای به توپ ضربه بزند وارد محوطه شده بود و به همین علت اجازه نداد چالهان روی ریباند به توپ ضربه بزند. داور نیز به همین دلیل دستور به تکرار ضربه داد و چالهان اوغلو این بار موفق به گلزنی شد. همچنین در نیمه دوم بازیکنان یوونتوس معتقد بودند خطای الساندرو باستونی روی دنیس زکریا داخل محوطه جریمه صورت گرفته، اما داور چنین عقیده ای نداشت و خطا بیرون محوطه اعلام شد.

آدرین رابیو در مصاحبه پس از بازی خود از عملکرد داوری انتقاد کرده بود و مدعی شد او نتیجه بازی را تعیین کرده است. اما این بازیکن در پست اینستاگرامی خود پس از بازی اعتراضات خود را ادامه داده و مدعی شد "بازی کردن با 11 نفر در مقابل 12 نفر سخت است." این پست توسط بسیاری از بازیکنان یوونتوس از جمله ماتیس دی لیخت، آرتور ملو و وستون مک کنی لایک شده است.
 

1703196

دیدگاه‌ها