کد خبر : 1818040 | 15 فروردين 1401 ساعت 15:53 | 39.5K بازدید | 9 دیدگاه

جایزه اسکار تمارض برای ولاهوویچ و دی‌لیخت (عکس)

تمارض عجیب دو ستاره یوونتوس در دربی ایتالیا به سوژه تمسخر در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌یکم سری A،  شب گذشته از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در ورزشگاه آلیانس شهر تورین به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با نتیجه 0-1 به سود خود به پایان رساند.

تنها گل این بازی را هاکان چالهان‌اغلو هافبک ترکیه‌ای اینتر از روی نقطه پنالتی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند. این گل با جنجال‌‌هایی همراه بود چرا که ابتدا داور با تصمیمی بحث‌برانگیز پس از بازبینی یک برخورد میان آلوارو موراتا و دنزل دامفریس، برخلاف جریان بازی یک پنالتی به سود اینتری‌ها اعلام کرد. در ادامه پس از آنکه این پنالتی در نخستین تلاش چالهان‌اوغلو توسط شزنی دروازه‌بان یووه مهار شد، به دستور داور ضربه تکرار شد و این بار هافبک ترکیه‌ای توپ را وارد دروازه کرد.

1703232

 

با این نتیجه اینتر ضمن حفظ رده سوم جدول با یک بازی کمتر نسبت به یوونتوس فاصله خود را با این تیم به چهار امتیاز افزایش داد.

یوونتوس اما در ادامه ناکامی‌هایش در هفته‌های اخیر، شکست خانگی در دربی ایتالیا را هم به حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد تا عملاً شانس قهرمانی در فصل جاری سری A را از دست بدهد و اکنون حتی نگران از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم باشد، چرا که فاصله‌اش با رم رده پنجمی به پنج امتیاز کاهش پیدا کرده است.

در جریان این بازی شاهد دو مورد عجیب از سوی بازیکنان یوونتوس بودیم.

1703231

 

در یک صحنه دوشان ولاهوویچ ستاره 66 میلیون پوندی یووه که در انتقالات ژانویه به این باشگاه پیوست و در 11 بازی موفق به زدن 5 گل هم شده، با برخورد تصادفی دست دی آمبروزیو به شکلی باورنکردنی خود را نقش بر زمین کرد. دوشان ابتدا نگاهی به دی آمبروزیو انداخت و ثانیه ای بعد تصمیم گرفت خودش را به زمین بزند. بازیکن اینتر خیلی سریع از او عذرخواهی کرد ولی شکل زمین خوردن و تمارض مهاجم صرب با وجود وی ای آر عجیب جلوه می کرد.

 اتفاقی که به سوژه تمسخر اینتری ها در شبکه های اجتماعی نیز بدل شده است:« بدون اینکه بگویی، نشان بده بازیکن یوونتوسی... منزجز کننده بود....واقعا نمی توانم جلوی خنده هایم را بگیرم و......»

در یک صحنه دیگر، ماتایس دی لیخت، مدافع هلندی یووه درون محوطه جریمه پس از برخوردی کوچک با متئو دارمیان خودش را زمین زد تا پنالتی بگیرد اما تلاش او ثمری نداشت. دی لیخت هم خیلی زود در شبکه های اجتماعی سوژه شد.

دیدگاه‌ها