کد خبر : 1818050 | 15 فروردين 1401 ساعت 17:23 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

آمار جالب توجه زردپوشان مقابل آلومینیوم؛

نسخه متفاوت فجر در سال جدید با سرآسیایی

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در بازی با آلومینیوم موفق به خلق موقعیت‌هایی شد که در نهایت افسوس آن‌ها را خورد.

نسخه متفاوت فجر در سال جدید با سرآسیایی

به گزارش ورزش سه، در شرايطي بازي فجر شهيدسپاسي و آلومينيوم اراك در ورزشگاه امام رضا(ع) با نتيجه مساوي به پايان رسيد كه شاگردان سرآسيايي با تيم متحول شده خود، روز کاملا متفاوتي را از لحاظ آمار و ارقام برخلاف اكثريت بازي‌هاي قبلي خود به‌نمايش گذاشتند و از روند شکست‌های متوالی جدا شدند.

مجتبی سرآسيايي و شاگردانش بنا به آمار، در روزي كه با نواختن تعداد ١٠شوت به دروازه آلومينيوم اراک كه ٥تاي آنها به سمت چارچوب بود، ٣ شانس مسلم گلزني خود را نیز در این بازی از دست دادند تا نشان دهند روزهاي خوبي را از لحاظ فني پيش‌رو خواهند داشت.

در اين بازي شايد از لحاظ مالكيت توپ، برتری با بازيكنان آلومينيوم اراك بود ولی همان‌طور كه معدنچی، مربی فجرسپاسی هم در كنفرانس خبري بعد از بازی بيان كرد شاید دليل آن تاكتيك فجر بود كه به سبک کی‌روش در دقايقي از بازی عقب‌تر بازي مي‌كرد تا بتوانند از فضاي پشت تيم حريف استفاده نماید و حتی با حمله برای تصاحب توپ از مدافعین چندین بار آنها را وادار به اشتباه کرد.
آنچه در اين بازي مشهود و محسوس بود توپ‌گيري‌هاي متعدد و پرس شديد بازيكنان خط مياني و تهاجمي فجر بود كه به بهترين شكل ممكن اين خواسته‌های كادر فني را اجرا كردند ولي نكته منفي فجري‌ها از دست دادن موقعيت‌هاي متعدد گلزني بود كه قطعا با شرايط كنوني و تحولي كه از لحاظ فني در این تيم اتفاق افتاده اگر بتواند اين نقيصه را حل کرده و قدر موقعيت‌هاي به‌دست آمده را بداند، شرايط تغيير خواهد كرد.
در چنین شرایطی بود که مجتبی سرآسیایی با خنده‌ای بر لب در حالی‌که حتما افسوس موقعیت‌های از دست رفته تیمش را می‌خورد نسبت به بقای تیمش امیدوارانه صحبت کرد و در مقابل دوربین‌های تلویزیونی از حفظ این تیم در لیگ‌برتر، محکم سخن گفت.

1703249
1703250
1703251

دیدگاه‌ها