کد خبر : 1818064 | 15 فروردين 1401 ساعت 20:18 | 24.3K بازدید | 6 دیدگاه

اوضاع آرام شد؛ هواداران PSG نیمار را بخشیدند

به نظر می‌رسد گل زیبای نیمار در بازی شب گذشته برابر لوریان باعث شده روابط بین او با هواداران پاری‌سن‌ژرمن تا حدودی ترمیم شود.

اوضاع آرام شد؛ هواداران PSG نیمار را بخشیدند

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که پاری‌سن‌ژرمن در مرحله برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت. تیم فرانسوی بازی رفت را با تک گل امباپه پیروز شده بود و در دیدار رفت نیز با گل همین بازیکن جلو افتاده بود اما پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا با هت‌تریک کریم بنزما بازگشت بزرگی را رقم زد و باعث حذف ناباورانه پی‌اس‌جی شد.

در این بازی نیمار کنار کیلیان امباپه و لیونل مسی مثلث معروف خط حمله پاری‌سن‌ژرمن را تشکیل داده بودند اما ستاره برزیلی اصلاً نتوانست در سانتیاگو برنابئو بازی قابل قبولی از خود ارائه دهد و مانع حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا شود.

1703261

چند روز بعد از حذف تلخ مقابل رئال، نیمار به‌شدت در بازی خانگی پاری‌سن‌ژرمن در پارک دو پرنس مورد اعتراض هواداران پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفت و هو شد. حتی گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه ستاره برزیلی دیشب پیش از دیدار برابر لوریان نیز هو شده اما به نظر می‌رسد که اتفاقات بازی شرایط را برای او تغییر داده است.

نیمار در دیدار دیشب برابر لوریان عملکردی فوق‌العاده را از خود ارائه داد و دو گل پاری‌سن‌ژرمن را هم به شکلی بسیار زیبا وارد دروازه حریف کرد. بعد از گل نیمار هواداران پاری‌سن‌ژرمن با شعار "نیمار، نیمار" به‌شدت این ستاره برزیلی را تشویق کرده تا نشان دهند که به‌نوعی او را بخشیده‌اند.

دیدگاه‌ها