کد خبر : 1818073 | 15 فروردين 1401 ساعت 21:25 | 15.6K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی بنفیکا:

شانس ما و لیورپول برای صعود ۵۰-۵۰ است

نلسون وریسیمو، سرمربی بنفیکا‌ معتقد است که تیمش می‌تواند در بازی فردا شب لیورپول را به چالش بکشد.

شانس ما و لیورپول برای صعود ۵۰-۵۰ است

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا تیم شگفتی‌ساز این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بوده است. تیم پرتغالی ابتدا در گروه خود بالاتر از بارسلونای پر افتخار قرار گرفت و به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. آنها در این مرحله نیز دست به کار بزرگی زده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق به شکست آژاکس شدند.

بنفیکا فردا شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول قدرتمند خواهد رفت. 
نلسون وریسیمو، سرمربی بنفیکا در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "ما باید درک کنیم که لیورپول تیمی با شایستگی‌های جمعی و فردی، با یک مربی بزرگ است و این ما را مجبور می‌کند که در هر دو بازی در سطح بسیار بالایی قرار بگیریم. 

1703278

بازی پیچیده‌ای خواهد بود اما معتقدم که می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم. همان‌طور که پیش از بازی با آژاکس گفتم اینجا هم شانس صعود 50-50 است."

وریسیمو در ادامه گفت: "بازی سختی در انتظار ما خواهد بود اما اگر در سطح خودمان ظاهر شویم می‌توانیم جلوی نقاط قوت لیورپول را بگیریم. آنها مانند هر تیمی نقاط ضعفی دارند که ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم. سخت خواهد بود اما ما فردا می‌توانیم روی تماشاگران‌مان نیز حساب کنیم که مطمئناً می‌توانند تیم ما را برای یک شب بزرگ اروپایی تحت‌تأثیر قرار دهند."

دیدگاه‌ها