کد خبر : 1818095 | 16 فروردين 1401 ساعت 00:12 | 52.9K بازدید | 13 دیدگاه

رجب زاده: عضو کادرفنی پرسپولیس حرف زشتی زد

مربی هوادار می‌گوید در حین حرکت اعضای کادرفنی هوادار به رختکن، عضو کادر پرسپولیس به سمت رضا عنایتی رفت و توهین کرد.

رجب زاده: عضو کادرفنی پرسپولیس حرف زشتی زد

به گزارش ورزش سه، محمد رجب‌زاده پس از تساوی بدون گل هوادار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: حقیقتا فرمتی که ما می‌خواستیم؛ در ۲۰ دقیقه اول نتوانستیم اجرا کنیم و‌ پرسپولیس خیلی بهتر از ما بود ولی بعد، جریان بازی را در اختیار گرفتیم و بچه‌ها نکاتی را که گفتیم؛ اجرا کردند و خدا را شکر خیلی خوب بود.

مربی هوادار در واکنش به اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند هوادار وقت تلف کرد گفت: ما وقت تلف کردیم؟ تا الان که هفته بیست و چهارم است یک تیم هم چنین حرفی درباره ما نزده ولی فکر می‌کنم با وجود اینکه داوری هم خیلی خوب بود، تمام چالش‌ها به‌خاطر یک‌سری تصمیمات داور اول آقای ابوالفضلی بود که هم به ضرر ما و هم به ضرر پرسپولیس گرفت و مدام هم برعکس بود.

او سپس در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت آقای ابوالفضلی داور بین‌المللی فوتبال ما هستند گفت: مگر آنها اشتباه نمی‌کنند؟

رجب‌زاده در پاسخ به اینکه از طرف پرسپولیسی‌ها مشکلی ایجاد نشد عنوان کرد: اتفاقا یکی از اعضای کادر پرسپولیس هم آخر بازی دعوایشان شد. من تا حالا ایشان را ندیده بودم اما یک حرف زشتی زد که در شان و شخصیت ما نیست.

مربی هوادار در پایان در پاسخ به اینکه آیا درگیری از طرف پرسپولیسی‌ها بود گفت: بله. ما در حال رفتن به سمت رختکن بودیم که ایشان به سمت آقای عنایتی آمدند. من تا به‌حال ایشان را ندیده بودم و نمی‌شناختم.

دیدگاه‌ها