کد خبر : 1818099 | 16 فروردين 1401 ساعت 08:00 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

رقابت در کورس قهرمانی اوج گرفت؛

میلان 0-بولونیا 0؛ تعارف صدر به اینتر!

میلان امروز با تساوی بدون گل مقابل بولونیا دو امتیاز حساس خانگی را از دست داد تا رقابت در کورس قهرمانی به اوج خود برسد.

میلان 0-بولونیا 0؛ تعارف صدر به اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان شب گذشته با پیروزی مقابل یوونتوس فاصله خود با صدر را دوباره کم کرد تا با توجه به یک بازی کمتر، زنگ خطر را برای میلان و ناپولی به صدا دربیاورد. در چنین شرایطی میلان امشب مقابل بولونیای رده سیزدهمی به میدان رفت و با توجه به پیروزی شب گذشته ناپولی برای بازگشت به صدر نیاز داشت که با امتیاز زمین را ترک کند.

دیدار تیم های میلان و بولونیا در چارچوب هفته سی و یکم سری آ ایتالیا از ساعت  23:15 روز دوشنبه در ورزشگاه سن سیرو آغاز شد. شرایط دو تیم کاملا متفاوت بود؛ میلان در هفت بازی اخیر خود پنج برد و دو مساوی کسب کرده و از آخرین شکستش در لیگ دو ماه و نیم می گذشت؛ در سمت مقابل اما بولونیا در چهار بازی آخرش دو باخت و دو مساوی ثبت کرده و یک ماه و نیم بود که طعم برد را نچشیده بود.

1703297

شاگردان استفانو پیولی در شبی که با لباس های جدید خود در زمین حضور پیدا کرده بودند، بیش از عملکرد فنی شان، به خاطر طرح این لباس ها مورد توجه قرار گرفتند. آنها در هر دو نیمه اسیر برنامه دفاعی تیم میهمان شدند؛ بولونیا که به تک امتیاز بازی هم راضی بود به خوبی از پس این کار برآمد و با متوقف کردن میلان، بعد از دو هفته شکست، یک امتیاز ارزشمند را از سین سیرو دشت کرد. 
با رقم خوردن تساوی بدون گل در این دیدار، کلین شیت های متوالی میلان به پنج و بازی های متوالی بدون گل زده بولونیا به عدد چهار رسید. میلان در نیمه اول این دیدار 17 شوت به سمت دروازه حریف زد که بیشترین تعداد در فصل جاری سری آ بود. در نیمه دوم هم توپ و میدان در اختیار روسونری بود اما این تیم از برتری خود نتوانست بهره ای ببرد و با تساوی بدون گل مقابل بولونیا متوقف شد.

یک امتیاز کسب شده در این دیدار، میلان را 67 امتیازی کرده و دوباره به صدر برگرداند. با این نتیجه رقابت سر قهرمانی بین ناپولی، اینتر و میلان به اوج خود رسید تا هفته های پایانی سری آ جذابیتی بالا داشته باشد. شاگردان اینزاگی اگر بازی معوقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، سه تیم بالای جدول، امتیازات برابری خواهند داشت. بولونیا هم با یک امتیاز خارج از خانه امشب 34 امتیازی شده و یک پله در جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها