کد خبر : 1818104 | 16 فروردين 1401 ساعت 09:35 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: از هواداران به خاطر این بازی عذرخواهی می‌کنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از شکست برابر کریستال پالاس به شدت از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

آرتتا: از هواداران به خاطر این بازی عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست باعث شد که جایگاه توپچی‌ها در جدول و سهمیه آنها برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان به خطر بیفتد، چرا که تاتنهام توانست در رده چهارم قرار بگیرد. 
آرتتا پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:«به پالاس به خاطر بازی‌ای که امروز انجام داد تبریک می‌گویم اما ما با نوع رقابتی که در زمین داشتیم، کار را برای خودمان غیرممکن کردیم. شما باید از نظر فیزیکی در شرایط درستی باشید و بدوید تا بتوانید بازی کنید. ما واقعا روی توپ بی‌ثبات بودیم و این نمایش غیرقابل قبول است.»

 

1685165


او با انتقاد از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت:«ما خصوصا در نیمه اول بسیار ضعیف بودیم. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ما امروز نتوانستیم در هیچ شرایطی بر بازی تسلط پیدا کنیم. این چیزی است که بیشتر از همه من را آزار می‌دهد. بعضی روزها روز شما نیست.»
این مربی اسپانیایی درباره شرایط این بازی اضافه کرد:«ما شانس‌های بزرگی داشتیم اما آنها را به گل تبدیل نکردیم تا بهترین شانس برای بازگشت به بازی را از دست بدهیم. اول از همه باید تسلیم شویم و انتقاداتی که حق ماست را بشنویم. پس از آن باید آنها را بپذیریم، در آینه به خودمان نگاه کنیم و منتظر بازی بعدی باشیم.»
سرمربی آرسنال با اشاره به شرایط تیمش در جدول ادامه داد:«ما از اول در کورس نبودیم. وقتی تا اینجا می‌رسید باید رقابت کنید. باید در دوئل‌ها و روی توپ‌های دوم برنده شوید و هجومی بازی کنید. خوب بازی نکردیم و اتفاقی که افتاد حق ما بود. باید واکنش درستی به همه چیز داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها