کد خبر : 1818113 | 16 فروردين 1401 ساعت 10:26 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

آلگری: داوری بازی یووه و اینتر خوب بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، انتقادات علیه داوری در بازی برابر اینتر را رد کرد.

آلگری: داوری بازی یووه و اینتر خوب بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکشنبه شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ ایتالیا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
این گل از روی نقطه پنالتی و پس از جنجال‌های فراوان در لحظات پایانی نیمه اول به ثمر رسید و پس از بازی انتقاداتی از داور این دیدار خصوصا از سوی آدرین رابیو مطرح شد اما به نظر می‌رسد که سرمربی یووه با بازیکنانش هم‌نظر نیست. 
آلگری درباره شرایط این تیم گفت:«شکست‌ جزئی از فوتبال است، ما باید به مسیرمان ادامه دهیم چون فصل هنوز تمام نشده است. رسیدن به صدر جدول دیگر برای ما ممکن است اما باید مراقبت رم و ژوزه مورینیو باشیم که درست پشت سر ما هستند و البته در نیمه نهایی کوپا ایتالیا هم فیورنتینا را در یپش داریم.» 

 

1661255


بسیاری از هواداران بیانکونری نیز اعتقاد داشتند که خطای پنالتی روی دنیس زکریان اتفاق افتاده اما در نهایت کمک داور ویدیویی با بازرسی این صحنه اعلام کرد که تنها یک ضربه آزاد نصیب یووه خواهد شد.
او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد داور بازی برابر اینتر اظهار داشت:«ایراتی عملکرد خوبی در زمین داشت. او به خوبی بازی را قضاوت کرد. همیشه شرایط همین بوده و هرکس تصمیم درست از نظر خودش را می‌گیرد و انتقاداتی هم مطرح می‌شود.»
این اظهارات در حالی از سوی این مربی مطرح شده که در جریان برگزاری بازی، او به شدت از این تصمیمات عصبانی شده و اعتراضاتش در کنار خط و در محوطه فنی توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

دیدگاه‌ها