کد خبر : 1818144 | 16 فروردين 1401 ساعت 12:28 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

با مصدومیت سه بازیکن کلیدی تیم:

بدشانسی ادامه‌دار روانخواه در سایپا

امید روانخواه پس از اینکه در شروع فصل با پارگی رباط صلیبی یکی از خریدهای نیم فصل خود مواجه شد، حالا هم سه مهره کلیدی دیگر خود را در مصاف با خوشه طلایی در اختیار ندارد.

بدشانسی ادامه‌دار روانخواه در سایپا

به گزارش "ورزش‌سه"، شروع نیم فصل دوم برای نارنجی‌پوشان تهرانی با خریدهایی که امید روانخواه در پنجره زمستانی برای تقویت تیمش انجام داده بود، خیلی خوب پیش رفت و آنها در دو هفته ابتدایی موفق شدند در اهواز استقلال خوزستان را از پیش رو بردارند و سپس در اکباتان هم موفق به شکست قشقایی شدند تا پس از هفته‌ها بالاخره در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول تک رقمی شوند. 
با این حال خیلی طول نکشید که شرایط در اردوی سایپا دگرگون شد و در هفته‌های اخیر این تیم که با محرومیت و مصدومیت چندین بازیکن اصلی خود روبرو شده، نتوانست به روند رو به رشدش ادامه دهد و انگیزه بازیکنان هم رفته رفته رو به نزول گذاشت. 

1703380
سایپا امروز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف خوشه طلایی ساوه برود؛ دیداری که امید روانخواه بار دیگر با مصدومیت بازیکنانش مواجه شده و اینبار سه نام سرشناس این تیم در دسترس کادر فنی قرار ندارند. حسین ماهینی، حسین مالکی و مرتضی خراسانی این سه بازیکن هستند که به دلیل آسیب‌دیدگی همراه تیم به اراک سفر نکرده‌اند تا دست امید روانخواه که بهروز هوشمند را هم در قلب خط دفاعی در اختیار ندارد، هم در خط میانی با غیبت حسین مالکی بسته شده باشد و هم در بخش هجومی که بهرام احمدی و مرتضی خراسانی دو خرید سایپا در پنجره زمستانی مصدوم شده‌اند. 
نارنجی پوشان تهرانی امشب از ساعت ٢٠ در ورزشگاه یادگار امام اراک به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌روند و با توجه به شرایط ویژه‌ای که در اردوی این تیم وجود دارد، باید دید در این مسابقه و در ادامه فصل شاهد چه نتایجی از سوی این تیم خواهیم بود.

دیدگاه‌ها