کد خبر : 1818150 | 16 فروردين 1401 ساعت 12:47 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

عصبانیت شدید زلاتان از داور: آفرین به تو! (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، به هیچ وجه از عملکرد داور بازی برابر بولونیا راضی نبود.

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد. 
پیروزی میلان در این بازی می‌توانست شرایط آنها را در صدر جدول تا حد زیادی بهبود ببخشد اما حالا ناپولی تنها یک امتیاز کمتر از این تیم دارد و اینتر هم با یک بازی کمتر در فاصله چهار امتیازی این تیم ایستاده است. 
ابراهیموویچ در نیمه دوم این بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و تلاش بسیاری برای به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش تیمش انجام داد، تلاش‌هایی که در نهایت موفقیت‌آمیز نبود. 

 

1703387


این بازیکن سوئدی معتقد  بود که بازیکنان بولونیا در دقایق پایانی به ضد فوتبال روی آورده و در حال اتلاف وقت هستند تا اجازه گلزنی را به میلان ندهند و همین موضوع باعث عصبانیت او شده بود، چرا که باور داشت داور این دیدار باید با این اتفاقات مقابله کرده و واکنشی به آن نشان دهد. 
روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت با اشاره به این موضوع و اتفاقات رخ داده در دقایق پایانی بازی مدعی شده که ابراهیموویچ در هنگام خروج از میدان عبارت «آفرین، آفرین» را خطاب به داور بر زبان آورده است. 
زلاتان بیشتر از دو ماه است که نتوانسته هیچ گلی را برای میلان به ثمر برساند. آخرین باری که او موفق به باز کردن دروازه حریف شد در دیدار برابر ونیتزیا بود که با پیروزی 0-3 شاگردان استفانو پیولی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها