کد خبر : 1818189 | 16 فروردين 1401 ساعت 17:28 | 25.2K بازدید | 11 دیدگاه

اوج شور و هیجان لوکا کنار نیمکت

مودریچ در نقش آنچلوتی؛ مربی رئال، کروات شد

لوکا مودریچ را می‌توان از حالا در دنیای مربیگری تصور کرد. ستاره 36 ساله رئال گویا علاقه زیادی به این حرفه دارد.

مودریچ در نقش آنچلوتی؛ مربی رئال، کروات شد

به گزارش "ورزش سه"، برخی بازیکنان هستند که می‌توان آنها را مربیانی برای آینده دانست. این از رفتارشان درون رختکن و زمین محسوس است. بدون‌شک لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال و برنده توپ طلای 2018 یکی از آنهاست. در جریان بازی اخیر رئال در زمین سلتا مودریچ نشانه‌هایی از علاقه‌اش به مربیگری را کنار نیمکت بروز داد.
 

1703441

 

در روزی که کارلو آنچلوتی به دلیل ابتلا به کرونا رئال را همراهی نمی‌کرد و پسرش داویده کنار لوئیس لوپیس کار هدایت تیم را برعهده داشتند، لوکا مودریچ نیز خودش را به‌عنوان یکی از کمک‌ها مطرح کرد. حرکات جالب مودریچ در کنار نیمکت از سوی دوربین‌ها شکار شد.

دقیقه 73 بازی بود که مودریچ تعویض شد و ابتدا روی نیمکت نشست اما کمی بعد و پس از مشاهده مصدومیت ادر میلیتائو، بلند شد و به ناچو، مدافع ذخیره رئال گفت که بلند شده و گرم کند. مودریچ کمی بعد با فریاد به میلیتائو گفت:« ادر خودت را زمین بینداز.»
 

1697511

 

مودریچ چند بار این جمله را تکرار کرد و هدفش این بود که زمان کافی برای ناچو فراهم شود تا گرم کرده و جانشین مدافع برزیلی شود ولی میلیتائو بی توجه از زمین بلند شد تا خشم مودریچ را باعث شود. ستاره کروات که عصبانی بود، فریاد زد:« خدای من، عجب احمقی.»

مودریچ دقایق پایانی بازی را نیز با حساسیت و هیجان فراوانی دنبال می‌کرد و با سوت پایان و محرز شدن برتری 1-2 رئال از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت و فریاد می‌زد:« این‌طوری، این‌طوری، رئال برنده می‌شه.»

دیدگاه‌ها