کد خبر : 1818195 | 16 فروردين 1401 ساعت 16:05 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

در پایان فصل جاری؛

ایگواین از فوتبال خداحافظی می‌کند

گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی و سابق رئال مادرید و یوونتوس در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ایگواین از فوتبال خداحافظی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، خورخه ایگواین، پدر بازیکن سابق فوتبال ستاره مادرید، ناپولی و یوونتوس تایید کرد که این آخرین فصل فوتبالی گونسالو خواهد بود و او پس از پایان فصل با لباس اینتر میامی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. خورخه در این رابطه گفت: "تصور نمی کنم گونسالو قصد داشته باشد به آرژانتین بازگردد و او به من گفته که قرار است در پایان امسال از دنیای فوتبال خداحافظی کند."

1703466

گونسالو ایگواین در تابستان 2020 سطح اول فوتبال اروپا و ایتالیا را ترک کرد و به تیم اینتر میامی ملحق شد. قرارداد این بازیکن در پایان سال 2022 تمام می شود و به نظر این مهاجم 34 ساله دیگر تمایلی به ادامه دوران درخشش خود در زمین فوتبال ندارد. همچنین خورخه تایید کرد که فرزندش علاقه ای به فعالیت در عرصه فوتبال بعد از خداحافظی در پایان فصل جاری نداشته و نمی خواهد در مربیگری یا مدیریت ورزشی فعالیت خاصی داشته باشد.

گونسالو ایگواین در سال 2007 و در سن 19 سالگی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و راهی لالیگا شد. بعد از گذراندن شش سال درخشان در این تیم، گونسالو ایگواین در سال 2013 تصمیم به انتقال به ناپولی گرفت و چهار سال بعد در انتقال جنجالی لباس یوونتوس را بر تن کرد. گونسالو ایگواین در طول دوران ورزشی خود بیش از 300 بار موفق به گلزنی شده و با تیم ملی آرژانتین عنوان نایب قهرمانی جام جهانی 2014 را نیز کسب کرد.

دیدگاه‌ها