کد خبر : 1818207 | 16 فروردين 1401 ساعت 17:01 | 10.4K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان:شانس اول صعودیم؛ در اسپانیا کار را تمام می‌کنیم

سرمربی بایرن نگاهی امیدوارانه به بازی فردای تیمش برابر ویارئال دارد.

ناگلزمان:شانس اول صعودیم؛ در اسپانیا کار را تمام می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در لاسرامیکا از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میهمان ویارئال است. بسیاری از حالا بایرن را در نیمه نهایی می بینند ولی نباید فراموش کرد که ویارئال در دور قبل توانست یوونتوس را حذف کند.

1703473


یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« ویارئال تیمی باتجربه با بازیکنان و یک مربی خوب است. تیمی که قادر به بازی با سیستم های مختلف است و از ریسک کردن هراس ندارند. گذر از دفاع آنها کار دشواری است ولی من به شخصه خوشبینم که بازی فردا را پیروز شویم. دانژوما می تواند خطرناک ترین بازیکن ویارئال باشد. او بازیکنی در سطح یک دنیاست. ویارئال در مجموع تیمی منسجم است و برابر یوونتوس ثابت کرد که قادر به رقابت در سطح اول فوتبال اروپاست. آنها با وجود دریافت گلی زودهنگام، به خوبی برگشتند و واکنش نشان دادند.»

1703464


وضعیت آلفونسو دیویس:« دیویس با ماست و آخرین تست های پزشکی او مثبت بودند. ایده اولیه این است که فردا از ابتدا کار را شروع کند ولی باید دید می توان روی او ریسک کرد یا خیر. شرایط لئون گورتزکا نیز مشابه است و پس از مشورت با پزشکان و دستیارانم تصمیم خواهم گرفت.»

مصدومیت تولیسو:« بله، او در این مدت چندین بار مصدوم شده و این اتفاقی ناخوشایند برای خودش و بایرن است.»

19 ثانیه بازی با 12 نفر برابر فرایبورگ:« در این مورد دادگاه تصمیم خواهد گرفت و نمی دانم چه خواهد شد. درک نمی کنم فرایبورگ در 19 ثانیه از 12 نفره بودن ما چه ضرری دیده است؟ فرایبورگ شکایت کرده و من از این بابت شگفت زده ام.»

1693400

 

اونای امری:« مربی بزرگی است و می دانم که برابر ما انگیزه بالایی هم دارد. منطقی است که بایرن شانس اول پیروزی و صعود باشد ولی باید در میدان ثابت کنیم تیم شایسته هستیم. هدف ما چیزی جز این نیست.»

سیستم چرخشی:« خیر، قرار نیست به تیم اصلی استراحت بدهم و این اصلا منطقی نیست. شاید در لیگ چنین کاری انجام دهیم ولی در لیگ قهرمانان به بهترین تیم نیاز داریم.»

کلید پیروزی:« خیلی مهم است در بازی رفت خوب نتیجه بگیریم. هدف ما همیشه پیروزی است و با احترام به ویارئال می خواهیم در بازی رفت بهترین نتیجه را کسب کنیم تا به نیمه نهایی نزدیک تر شویم.»

دیدگاه‌ها