کد خبر : 1818215 | 16 فروردين 1401 ساعت 18:10 | 6.7K بازدید | 6 دیدگاه

بازی‌مان باید بی‌نقص باشد

اونای امری: هیج ترسی از بایرن‌ مونیخ نداریم

سرمربی ویارئال تاکید کرد که تیمش هراسی از رویارویی با بایرن مونیخ ندارد.

اونای امری: هیج ترسی از بایرن‌ مونیخ نداریم

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال فردا در ورزشگاه خود از دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ است و روی کاغذ شانس چندانی برابر قهرمان 6 دوره این رقابت‌ها ندارد ولی اونای امری، سرمربی ویارئال به تیمش امیدوار است.

1703487

 

امری زمانی که مربی پی‌اس‌جی بود، توانسته بر بایرن در پارک دو پرنس پیروز شود. او در نشست خبری امروز خود در این‌رابطه گفت:« کنفرانس را با خاطره‌ای خوب شروع کردید. معتقدم باید از بازی فردا و فرصت بازی برابر تیمی مثل بایرن لذت برد. بایرن قطعا شانس اول است و مدت‌هاست در بازی خارج از خانه لیگ قهرمانان شکست نخورده‌ است. در پی‌اس‌جی توانستیم بایرن را با سه گل شکست دهیم و باید بگویم که بازی بسیار خوبی بود. البته در دو مقطع متفاوت هستیم و نباید پی‌اس‌جی را با ویارئال قیاس کرد. در بازی فردا جزئیات تعیین کننده خواهند بود. هیجان زده و مشتاق رویارویی با بایرن هستیم. اگر پیروزی می‌خواهیم، باید بهترین بازی را انجام دهیم.»

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن امروز گفت که قصد دارند در بازی رفت کار را تمام کنند. امری در پاسخ گفت:« فکر می‌کنم صریح و صادقانه حرف زد. البته که بایرن شانس بیشتری دارد و می‌توانند در 90 دقیقه کاری که می‌خواهند؛  انجام دهند ولی ما با احترام به بایرن، کار خودمان را انجام خواهیم داد و روی این تیم آنالیز لازم را انجام داده‌ایم. قصد داریم با استفاده از نقاط قوت‌مان به بایرن ضربه بزنیم. شاید روی کاغذ شانس اول برد باشند ولی ما در خانه و با همراهی هواداران، می‌خواهیم نتیجه‌ای خوب کسب کنیم. فردا به حمایت هواداران بیش از همیشه نیاز داریم.»

1699953

 

سقف آرزوهای ویارئال:« باید امید داشت و به تلاش ادامه داد. نباید به موفقیت‌هایی که کسب کرده‌ایم بسنده کنیم. ما با وجود یونایتد و آتالانتا از مرحله گروهی گذر کردیم و یووه را در دو رویارویی بسیار خوب حذف کردیم. با تیم‌های بزرگ و با سابقه‌ای روبه‌رو شده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم. با این همه اما ویارئال را تیم شگفتی ساز و یک حادثه در لیگ قهرمانان می‌دانند. می‌دانیم که برای پیروزی بر بایرن باید کامل‌ترین نمایش ممکن را ارائه داد. از بایرن ترسی نداریم و اگر اینجا هستیم یعنی کارمان را خوب انجام داده‌ایم.»‌

مهار لواندوفسکی:« ما دو مدافع میانی باثبات داریم که به بازی در چنین سطحی از فوتبال عادت دارند. یک مدافع با تجربه مانند رائول آلبیول و دیگری پائو تورس که این سال‌ها در تیم ملی اسپانیا توانسته تجربیات خوبی کسب کند. برای مهار لواندوفسکی البته که باید تیمی کار کرد.»

دیدگاه‌ها