کد خبر : 1818238 | 16 فروردين 1401 ساعت 20:42 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

پولیسیچ: برد سال گذشته به ما اعتماد‌به‌نفس می‌دهد

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی‌ می‌گوید پیروزی فصل گذشته برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای دیدار فردا با آنها اعتماد‌به‌نفس می‌دهد.

پولیسیچ: برد سال گذشته به ما اعتماد‌به‌نفس می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب دو تیم چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در فصل گذشته چمپیونزلیگ نیز تکرار شده بود که در آن بازی چلسی با غلبه بر رئال مادرید راهی فینال شد.

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی‌ در نشست خبری پیش از بازی برابر رئال مادرید گفت: "بازی اخیر ما بازی سختی بود. شاید ضربه‌ای بود که برای بازی‌های واقعا بزرگ به آن نیاز داشتیم. بچه‌ها قطعا می‌خواهند شرایط را برگردانند. من می‌دانم که این تیم گام رو به جلو برمی‌دارد و بهترین کاری را که می‌تواند؛ انجام می‌دهد."

1703527

پولیسیچ در ادامه گفت: "رئال‌مادرید تیم بزرگی است و بازی ‌برابر آنها هرگز آسان نخواهد بود. با دانستن این که فصل گذشته توانستیم آن‌ها را شکست دهیم باید اعتماد‌به‌نفس داشته باشیم. این طرز فکر ماست. ما از باخت اخیر در لیگ برتر به‌عنوان سوختی برای بازگرداندن شرایط استفاده خواهیم کرد. همچنین من از فرم خودم هم راضی هستم. دوست ندارم مقایسه کنم و بگویم در چه مقطعی بهتر بودم. من همیشه تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد خودم را ارائه دهم."

1703528

پولیسیچ درباره سزار آسپلیکوئتا نیز گفت: "او کاپیتان ماست. ‌چیزهای کوچک را خیلی خوب انجام می‌دهد. بی وقفه می‌جنگد و انرژی زیادی برای ما به‌همراه می‌آورد. او یک جرقه مثبت بزرگ و برای ما بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها