کد خبر : 1818243 | 16 فروردين 1401 ساعت 21:36 | 31.1K بازدید | 1 دیدگاه

نتیجه غیرمنتظره لیگ با آتش‌بازی عکاشه(عکس)

مهاجم سرعتی شهرخودرو شب درخشانی مقابل گل‌گهر سیرجان داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل عکاشه پس از درخششی که در دیدار رفت لیگ برتر مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی داشت، امشب هم در جدال برگشت برابر گل‌گهر سیرجان ستاره تیمش بود و در حضور ثابت خود در زمین بهترین عملکرد را ارائه داد.

این مهاجم تند و تیز که در زمان حضورش در ترکیب شهرخودرو همواره نمایش تاثیرگذاری داشته، در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت نتوانسته بود برای تیمش به میدان برود ولی امشب بازگشت فوق‌العاده‌ای به جمع نفرات اصلی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان داشت.

1703535

ابوالفضل عکاشه در دقیقه ۹ ارسال محمد محمدزاده از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را با جای‌گیری عالی پشت مدافعان گل‌گهر، با یک ضربه سر به امیرحسین نعمتی رساند تا این بازیکن گل اول بازی را به ثمر رساند و شهرخودرو را در سیرجان پیش بیاندازد و زمینه‌ساز برتری این تیم شود.

نیمه اول در حالی با نتیجه ۲ بر یک به سود شهرخودرو پایان یافت که ابوالفضل عکاشه بازهم با حرکات سریع و دریبل‌های خود خطرساز شده بود و بازی تاثیرگذار او پس از دادن یک پاس گل ارزشمند، با زدن یک گل تکمیل شد تا ستاره مشهدی‌ها در این دیدار خارج از خانه شود.

عکاشه در دقیقه ۵۸ بازهم با جای‌گیری عالی در محوطه جریمه گل‌گهر سیرجان، پاس در عرض مسعود زائرکاظمین را به بهترین شکل استفاده کرد و ضربه بغل پای فنی او به گوشه دروازه رفت تا شهرخودرو به سومین گل برابر شاگردان قلعه‌نویی برسد و در آستانه یک برد مهم برای فرار از قعر جدول قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها