کد خبر : 1818246 | 16 فروردين 1401 ساعت 22:17 | 17.6K بازدید | 8 دیدگاه

مس شهربابک 2 ملوان بندرانزلی 3

لیگ یک / پایان دوری 24 ساعته ملوان از صدر

سفیدپوشان ملوان در دیداری بیرون از خانه موفق شدند حریف شهربابکی خود را با 3 گل شکست بدهند.

لیگ یک / پایان دوری 24 ساعته ملوان از صدر

به گزارش "ورزش سه" یکی از مهم‌ترین تقابل‌های هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول، امشب در شهربابک برگزار شد؛ تقابل مس شهربابک با هدایت وحید رضایی و ملوان بندرانزلی با هدایت مازیار زارع. ملوانی‌ها بعد از برتری شب گذشته مس کرمان امشب برای تصاحب دوباره‌‌ صدر جدول لیگ، به کسب امتیاز در شهربابک نیاز داشتند و در آن‌سوی میدان مسی‌ها با انگیزه صعود سه پله‌ای در جدول و رسیدن به جایگاه پنجم به میدان آمده بودند.

دو تیم با نمایشی تهاجمی بازی را آغاز کردند؛ حمید کاظمی توانست در دقیقه 29 گل اول بازی را به سود ملوان به ثمر برساند؛ پیش از پایان نیمه‌ نخست، مسی‌ها توانستند به گل تساوی دست پیدا کنند تا نیمه‌ اول بدون برنده و با تقسیم امتیازات به پایان برسد.

شاگردان زارع نیمه‌‌ دوم را با انگیزه رسیدن مجدد به گل برتری آغاز کردند و نمایش تهاجمی ملوانی‌ها باعث شد تا در دقیقه 50، محمدصادق بارانی گل دوم را به سود ملوان به ثمر برساند؛ بازیکنان ملوان به‌خوبی توانستند در نیمه‌‌ دوم بر مالکیت خود بر توپ و میدان ادامه بدهند و بعد از گلزنی بارانی، در دقیقه 63 داور مسابقه به سود ملوان اعلام پنالتی کرد که حمید کاظمی توانست گل سوم را وارد دروازه مس شهربابک کند.

30 دقیقه پایانی نیمه‌‌ دوم با مدیریت بازیکنان ملوان دنبال شد و شاگردان مازیار زارع به دنبال حفظ برتری 2 گله خود بودند؛ در واپسین لحظات مسابقه، بهرام رشیدفرخی مهاجم مسی‌ها توانست اختلاف را به حداقل برساند اما گل دیرهنگام رشیدفرخی نتوانست مانع از شکست مسی‌ها در خانه شود.

پیروزی ملوانی‌ها در یک بازی پرگل در شهربابک باعث شد تا شاگردان زارع مجدداً صدرنشین لیگ یک شوند و با 53 امتیاز در جایگاه نخست قرار گیرند؛ شکست خانگی مسی‌ها هم باعث شد تا آن‌ها با 32 امتیاز در رتبه‌‌ هشتم جدول باقی بمانند.

دیدگاه‌ها