کد خبر : 1818249 | 16 فروردين 1401 ساعت 22:17 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی ۰ - سایپا ۰

لیگ یک/ تلاش‌های بی نتیجه سایپا و خوشه‌طلایی

خوشه طلایی ساوه به تساوی بدون گل مقابل سایپا رضایت داد.

لیگ یک/ تلاش‌های بی نتیجه سایپا و خوشه‌طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران خوشه طلایی ساوه از سایپای تهران میزبانی کرد. سایپا که همچنان در نیمه پایین جدول قرار دارد سال را با شکست دو بر صفر مقابل مس شهربابک شروع کرد و امیدوار بود دست‌پر از این بازی خارج شود. خوشه طلایی نیز در هفته گذشته به تساوی یک بر یک مقابل خیبر خرم آباد رسیده بود.

ترکیب سایپا برابر خوشه طلایی ساوه به این شرح بود: مهرداد طهماسبی، جواد نصیر، علی فراهانی، مجید قشقایی، علی خدایی، فرشاد اسدیی، مهرشاد صیدی، مهدی گودرزی، محمد ابراهیمی، صادق رضانیا و رضا رضایی
خوشه طلایی ساوه نیز با این یازده بازیکن مصاف مقابل سایپا را آغاز کرد: محمدحسین نائیجی، بهروز افشار، احسان پورشیخعلی، پویا سیف پناهی، محمد امینی، رسول ناصربخت، سلمان بحرانی، عرفان پورافراز، پیمان پورصادقی، سجاد اژدر و محمد سرفراز

تقابل این دو تیم که در جدول از لحاظ امتیاز به هم نزدیک هستند در طول نود دقیقه برنده‌ای نداشت و ساختار دفاعی تیم‌ها در این مسابقه موفق‌تر عمل کردند. این بازی در نهایت علی‌رغم تلاش‌های دو تیم برای گلزنی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه خوشه طلایی ۳۲ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد. سایپا نیز با کسب یک امتیاز این مسابقه به امتیاز سی‌ام خود رسید و با تفاضل گل بهتر نسبت به قشقایی در رده یازدهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها