کد خبر : 1818262 | 16 فروردين 1401 ساعت 23:02 | 37.1K بازدید | 7 دیدگاه

اگر ناسالم هستند باید مادام العمر محروم شوند

تارتار: این گل آفساید نباشد، مربیگری را کنار می‌گذارم

تارتار می‌گوید تیم نفت مسجدسلیمان پیروزی‌اش را از کمک داور دارد.

تارتار: این گل آفساید نباشد، مربیگری را کنار می‌گذارم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان حضور یافت و درباره این بازی گفت: نفت برای حداقل امتیاز آمده بود و توانست به برتری برسد، البته با لطف کمک داور دوم بازی آقای پناهی. با اشتباهی که آقای پناهی انجام داد، روند ما را کاملا تغییر داد. می‌توانستیم در نتیجه صفر صفر کارمان را انجام دهیم و اصلا به گل نرسیم اما می‌توانستیم یک امتیاز داشته باشیم. نیاز به کارشناسی قطعا دارد اما اگر آن صحنه آفساید نبود، من از امروز مربیگری را کنار می‌گذارم اما اگر آفساید بود، او داوری را کنار بگذارد.

سرمربی ذوب آهن در مورد اشتباه داوری توضیح داد: ما بارها شاهد اشتباهات داوری در خانه بودیم و اصلا عجیب است. به هر حال همه جا فساد هست. ما برمی‌گردیم به گذشته و می‌بینیم اتفاقات را. باید نظارت‌ها بیشتر باشد و اگر من مربی کار غیرسالم انجام می‌دهم، باید مادام العمر محروم شوم. اگر اشتباه اینقدر فاحش است و کمک داور می‌بیند که بازیکن حریف یک بدن جلوتر است، من باید چه فکری کنم؟ بازی هوادار هم این اتفاق رخ داد. چرا او وقتی می‌بیند نباید پرچم را بالا ببرد؟ تمام زحمات 5 هفته ما را با یک پرچم اشتباه به باد داد. آقای اکرمی قضاوت خوبی داشت، هرچند می‌توانست با بازیکنان حریف باتوجه به خشن بودنشان برخورد کند اما فوتبال است و نمی‌شود خیلی ایراد گرفت.

وی در مورد بخش هجومی تیمش اظهار داشت: ما در بخش حمله در روز خوبمان نبودیم و خیلی ضعیف عمل کردیم. در نهایت بازی باید مساوی می‌شد که نشد و سه امتیاز به نفت مسجدسلیمان رسید. اما آنها این سه امتیاز را از کمک داور بازی دارند. چون گل کاملا در شرایط آفساید به ثمر رسید.

او درباره تعطیلی لیگ عنوان کرد: قطعا این تعطیلی تاثیر منفی را می‌گذارد و تعطیلی قبلی هم به ما صدمه زد. تعطیلی بعدی هم به همین شکل اما چاره‌ای نیست. برنامه مسابقات به این شکل است و سازمان لیگ هم چاره‌ای ندارد و ما هم تمکین خواهیم کرد. جا دارد از هوادارانمان عذرخواهی کنم، هرچند که ما نباختیم و کمک داور ما را بازنده کرد. دوست داشتیم این بازی را برنده شویم و با خوشحالی به تعطیلات برویم اما نشد و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

دیدگاه‌ها