کد خبر : 1818275 | 16 فروردين 1401 ساعت 23:41 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

شادی‌هایی که زود منقضی شد؛

شگفتی ناتمام مشهدی‌ها در سیرجان (عکس)

شاگردان سید عباسی در آستانه رقم زدن یک شگفتی بزرگ بودند اما گل های دقایق پایانی میزبان سه امتیاز آنها را به یک امتیاز تبدیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهر خودرو با وجود یک شروع بسیار بد در لیگ بیست و یکم، سال را با نتایجی قابل قبول به پایان رساند تا اندک شانس بقای خود را زنده نگه دارد. شاگردان سید عباسی با دو مساوی و یک برد کار خود در سال 1400 را به پایان رساندند و در اولین بازی سال جدید امشب مقابل گل گهر در سیرجان به میدان رفتند.

1703585

شهرخودرو که با توجه به شرایطی جدولی اش نیاز مبرمی به کسب حداکثر امتیازات بازی های باقیمانده اش دارد، مقابل گل گهر فراتر از انتظار ظاهر شد و در نیم ساعت نخست بازی دو بار دروازه این تیم را باز کرد. در حالی که نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود این تیم به پایان رسیده بود، شاگردان سیدعباسی در دقیقه 58 گل سوم را هم زدند تا در آستانه رقم زدن یک شگفتی بزرگ باشند.

شهر خودرو برتری سه بر یک خود را تا دقیقه 85 حفظ کرد تا همه چیز برای یک شروع رویایی در سال جدید فراهم شود. این اما پایان کار نبود و شاگردان قلعه نویی در اندک فرصت باقی مانده حملات خود را ادامه داده و دو گل زدند تا بازی در نهایت با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان برسد.

در شبی که نفت مسجد سلیمان موفق شد ذوب آهن را شکست دهد، شهرخودرو در آستانه کسب سه امتیاز به یک امتیاز قناعت کرد تا شانس هم امتیاز شدن با فجر را که یک رده در جدول سقوط کرد را از دست داده و همچنان در قعر جدول بماند.

1703586
1703587

دیدگاه‌ها