کد خبر : 1818287 | 17 فروردين 1401 ساعت 00:24 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان جوان نیازمند زمان هستند

روانخواه: انتظارم از نتیجه خیلی بیشتر بود

سرمربی سایپا می گوید برای اینکه بازیکنان جوان تیم او تأثیرگذار شوند، نیاز به زمان دارند.

روانخواه: انتظارم از نتیجه خیلی بیشتر بود

به گزارش "ورزش سه"، امید روانخواه سرمربی سایپا پس از تساوی بدون گل تیمش برابر خوشه طلایی ساوه گفت: اگر بخواهم از دقیقه یک تا 90 بازی صحبت کنم، دو نیمه کاملا تقریبا متفاوت داشتیم. در نیمه اول برتری بیشتر با ما بود و خوب حمله کردیم، مالکیت توپ داشتیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. ولی احساس می کنم در نیمه دوم ورق برگشت. خوب دفاع کردیم و دفاع خوب نیز جزوی از فوتبال است. پیش بینی می کردیم که این اتفاق رخ بدهد. در کل انتظار خودم از نوع بازی و نتیجه خیلی بیشتر از این بود. خیلی دوست دارم موفق تر عمل کنیم ولی خب باید واقعیت را نیز در نظر بگیریم.

او ادامه داد: میانگین سنی تیم ما در ترکیب امروز را اگر در نظر بگیرید، خیلی پایین بود. بحث کیفیت را نمی کنم. ما بازیکنان مستعد، جوان و با کیفیتی را در ترکیبمان داریم ولی تا زمانیکه این جوان ها بخواهند تأثیرگذار شوند، زمان می برد. ولی این جوانان سرمایه های باشگاه سایپا هستند و اگر باشگاه بخواهد به شرایط خوب قبلی خودش برگردد، مطمئنا بودن این جوانان با استعداد می تواند خیلی به تیم کمک کند.

سرمربی سایپا اضافه کرد: این نکته امیدوارکننده بازی امروز بود. حتما در جریان هستید که ما غایبین زیادی داشتیم که فرصت شد به جوانان بازی برسد. ما در شرایط سختی سعی کردیم نیم فصل تیممان را تقویت کنیم ولی خب متأسفانه هم بهرام احمدی را به دلیل پارگی رباط صلیبی و هم مرتضی خراسانی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. رضا رضایی امروز در دقیقه 10 بازی دچار مشکلی در ناحیه کتف شد که او را نیز از دست دادیم.

وی گفت: این بازیکنان خریدهای ما در نیم فصل بودند که از 5 خرید، 3 بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. بازیکنان باتجربه تیممان از جمله حسین مالکی و حسین ماهینی در کنار ما نبودند و همه اینها تأثیرگذار است. فرصتی بود تا جوانان خوب سایپا بیشتر بازی کنند و بیشتر دیده شوند. امیدوارم که پایه و اساسی را بگذاریم تا سایپا به زودی به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

روانخواه درباره داوری این دیدار نیز گفت: اکنون از نظر تجربه کاری به سطحی رسیده ایم که قبل از بازی می دانیم داوری خوب است یا ممکن است آسیب ببینیم. زمانیکه یک طرف تیم سایپا است و سمت دیگر نیز خوشه طلایی و می دانیم آنها نیز مشکلات مالی دارند و در شرایط نرمالی قرار ندارند و وضعیت سختی را می گذرانند، مطمئنا داورانی هستند که خوب قضاوت می کنند و امروز نیز همینطور بود. امروز واقعا یکی از بهترین قضاوت هایی بود که من دیدم. دو تیم در طول 90 دقیقه هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم چون فکر می کنم تمام صحنه ها را درست سوت زد. به نظر من داوری مشکلی نداشت و از ایشان تشکر می کنم.

سرمربی سایپا درباره اینکه این بازی در شهر بی طرف اراک و استادیوم امام خمینی (ره) برگزار شد و هر دو تیم مهمان بودند، گفت: اگر بخواهیم نسبت به شرایط لیگ یک در نظر بگیریم که عالی بود. ولی اگر بخواهیم با استانداردهای حوزه خلیج فارس مقایسه کنیم، از این نظر عقبیم. ولی برای ما غنیمت بود که به اراک بیایم و با نور و چمن خوب بازی کنیم. ولی می دانید که تیم حریف برای دومین هفته متوالی در اراک بازی کرد و آنها مطمئنا شرایط بهتری داشتند ولی در کل چون ما مهمان بودیم، فرصت خوبی برایمان بود تا در زمین خوب و با کیفیتی بازی کنیم.

دیدگاه‌ها