کد خبر : 1818290 | 17 فروردين 1401 ساعت 01:21 | 21.2K بازدید | 9 دیدگاه

سیتی 1 – 0 اتلتیکو؛ 11 مدافع هم کافی نبود!

منچسترسیتی در دیداری دشوار در خانه خود با یک گل اتلتیکومادرید را مغلوب کرد.

سیتی 1 – 0 اتلتیکو؛ 11 مدافع هم کافی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در شبی که در بسیاری از دقایق اسیر دفاع فشرده و مستحکم حریف بود، در نهایت با تیزهوشی کوین دی بروین به تک گل ارزشمندی دست یافت و در بازی رفت به برتری رسید.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی کوین دی بروین فرصت خوبی برای باز کردن دروازه اتلتیکو داشت، اما شوت او در مسیر ورود به دروازه به شیمه ورسالیکو برخورد کرد.

1703601

در دقیقه 13 این بار سیتیزن ها با ارسال کرنر فرصت مناسبی برای زدن گل اول برابر اتلتیکومادرید داشتند، اما ضربه آیمریک لاپورت دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار ریاض محرز ارسال خوبی روی دروازه اتلتیکو داشت و ایلکای گوندوگان می توانست دروازه حریف را باز کند، اما یان اوبلاک با هوشیاری مانع رخ دادن این اتفاق شد. 

در ادامه اتلتیکومادرید با سد دفاعی مستحکم خود اجازه خلق حتی یک موقعیت هم به سیتی نداد و خودش هم تمایل چندانی به نفوذ نشان نمی داد. در نهایت نیمه اول بدون نواخته شدن حتی یک شوت در چارچوب از سوی دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم منچسترسیتی در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و می توانست به گل اول دست یابد، اما یان اوبلاک به دشواری و طی دو مرحله ضربه کوین دی بروین را دور کرد.

در دقیقه 60 سیتی با ارسال یک کرنر، موقعیت خوبی برای شکست قفل دروازه اتلتکومادرید داشت، اما ضربه سر آیمریک لاپورت دقیق نبود و راهی به دروازه اوبلاک پیدا نکرد.

اما دقایقی بعد بالاخره منچسترسیتی به گل اول دست یافت. پاس فنی و عمقی فیل فودن در سمت راست محوطه به کوین دی بروین رسید و این ستاره بلژیکی با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

1703604
1703602

در دقیقه 80 کوین دی بروین در مرکز محوطه اتلتیکو صاحب فرصت شده و فاصله ای تا زدن گل دوم تیمش نداشت، اما ضربه زمینی او در دهانه دروازه به ساویچ برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و حالا سیتی با برتری ارزشمند 0-1 خود را مهیای دیدار برگشت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها