کد خبر : 1818294 | 17 فروردين 1401 ساعت 01:41 | 69.8K بازدید | 4 دیدگاه

دفاع 11 نفره؛

نقشه عجیب سیمئونه برابر پپ بی‌اثر شد (عکس)

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی تک گل حساس تیمش در مقابل اتلتیکومادرید دفاعی را به ثمر رساند.

نقشه عجیب سیمئونه برابر پپ بی‌اثر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در شبی که به دفاعی ترین شکل ممکن در خانه منچسترسیتی به میدان رفت، در نهایت با یک گل مغلوب این تیم شد و با شکست به خانه رفت. تا اواخر مسابقه خط دفاعی منسجم و مستحکم اتلتیکو حتی یک موقعیت هم به حریف نداد، اما در نهایت این کوین دی بروین بود که کار آنها را تمام کرد.

1703613
1703611
1703612

در دقیقه 70 بود که تعویض پپ گواردیولا نتیجه داده و فیل فودن که لحظاتی قبل وارد زمین شده بود، با یک پاس عمقی فنی و تماشایی باعث شد کوین دی بروین در سمت راست محوطه جریمه اتلتیکومادرید در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و بعد از یک مکث کوتاه با ضربه زمینی و دقیق خود بالاخره یان اوبلاک را مغلوب کرد. البته کوین دی بروین چند دقیقه قبل از گلزنی نیز می توانست دروازه اتلتیکو را از روی یک موقعیت ایستگاهی باز کند، اما اوبلاک به خوبی در مقابل او ایستادگی کرده بود.

جالب اینجاست که برای نماینده اسپانیا در طول این دیدار امید گلزنی 0.08 درصد تخمین زده شده بود که رقمی بسیار عجیب و نازل در این سطح از فوتبال است. اتلتیکومادرید در این دیدار نه تنها یک ضربه در چارچوب، حتی خارج از چارچوب نیز نداشت و ادرسون که نامش را حتی یک بار شاید نشنیدیم، شاید آسان ترین شب دوران ورزشی خود را سپری کرد. اتلتیکومادرید برای اولین بار در دوران حضور دیگو سیمئونه روی نیمکت طی یک مسابقه هیچ ضربه ای به سمت دروازه حریف به ثبت نرساند.

1703610
1703609

البته اتلتیکومادرید در سال های اخیر با تکیه بر همین سبک بارها تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان نیز پیش رفته و حتی موفق به غلبه بر تیم های بزرگ نیز شده است. اما شاید امشب شاهد پیاده شدن این روش به افراطی ترین شکل ممکن بودیم، گرچه روخی بلانکوس از ستاره های بزرگی در بخش هجومی برخوردار است، اما این تیم علاقه ای به خلق حتی یک موقعیت هم روی دروازه سیتی نشان نداد.


1703608

دیدگاه‌ها