کد خبر : 1818303 | 17 فروردين 1401 ساعت 09:26 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

تاریخ‌سازی کلوپ با لیورپول؛ بیشترین برد خارج از خانه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با پیروزی برابر بنفیکا موفق شد رکورد جدیدی را با این تیم به ثبت برساند.

تاریخ‌سازی کلوپ با لیورپول؛ بیشترین برد خارج از خانه

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
سه گل از ابراهیم کوناته، سادیو مانه و لوییس دیاز باعث شد که لیورپول در خارج از خانه این پیروزی ارزشمند را به دست آورده و در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان قرار بگیرد. 
این برد همچنین رکورد درخشانی را برای این باشگاه به ثبت رساند تا آنها به همراه کلوپ تاریخ‌سازی جدیدی را به ثبت برسانند. این تیم تحت هدایت این مربی آلمانی موفق شد در هشت بازی اخیر خارج از خانه خود در تمامی رقابت‌ها به پیروزی برسد که طولانی‌ترین روند پیروزی آنها دور از آنفیلد بوده است. آنها همچنین 16 گل به ثمر رسانده و تنها دو گل دریافت کرده‌اند. 

 

1703623


لیورپول همچنین در پنج بازی خارج از خانه اخیرش در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده و این دومین بار است که موفق می‌شود چنین رکوردی را به ثبت برساند. آنها آخرین بار در سپتامبر 1984 موفق شدند که به این رکورد دست پیدا کنند. 
آنها حالا شانس اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی به حساب می‌آیند و در این مرحله باید به مصاف برنده بازی بایرن مونیخ و ویارئال بروند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص شود. این تیم امیدوار است که بتواند دومین قهرمانی در لیگ قهرمانان را تحت هدایت یورگن کلوپ در این فصل رقابت‌های اروپایی به دست آورد.

دیدگاه‌ها