کد خبر : 1818304 | 17 فروردين 1401 ساعت 09:26 | 4.6K بازدید | 5 دیدگاه

روستایی: با کمک بختیاری ها نفت را نگه می داریم

امیر روستایی یکی از بازیکنان تاثیر گذار در برد حیاتی نفت مسجدسلیمان بود.

روستایی: با کمک بختیاری ها نفت را نگه می داریم

به گزارش "ورزش سه"، امیر روستایی در مورد پیروزی یک بر صفر نفت مسجدسلیمان در دیدار با ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: بازی سنگینی بود. بچه های ما از خط دروازه بگیرید تا خط جلو همه جنگیدند و برد خیلی حساس و حیاتی برای ما بود و به آینده امیدوار شدیم.
او در مورد پاس گلی که داد توضیح داد: خدا را شکر توانستم پاس گل بدهم. وظیفه من است زیرا در خط جلو بازی می کنم، توانستم در این پیروزی تاثیرگذار باشم و به تیمم کمک کنم.
وی در مورد اعتقاد ذوبی ها مبنی بر آفساید بودن گل نفت ادامه داد: به نظر من گل آفساید نبود و فیلمش هم موجود است، ولی باز کارشناسان باید نظر بدهند. خدا را شکر که بازی را بردیم.
بازیکن نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه تیم حریف موقعیت‌های زیادی داشت عنوان کرد: ذوب آهن خیلی موقعیت داشت و ما هم موقعیت داشتیم. روی اوت و کرنر می‌توانستیم به گل برسیم ولی به همان یک گل بسنده کردیم.
روستایی در مورد شوکی که با آمدن مهاجری به این تیم وارد شد، گفت: واقعا شوک مثبتی بود. آقای مهاجری از مربیان فنی بسیار خوب است و من شناخت خوبی از ایشان داشتم. امیدوارم در ادامه راه با کمک تجربیات او، تلاش من و هم تیمی هایم و همینطور به کمک بختیاری های عزیز تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

دیدگاه‌ها