کد خبر : 1818312 | 17 فروردين 1401 ساعت 09:57 | 28.8K بازدید | 3 دیدگاه

خشم هواداران بنفیکا از دیاز؛ حمله به گلزن لیورپول

لوییس دیاز، مهاجم لیورپول، در بازی شب گذشته هدف حمله هواداران بنفیکا قرار گرفت.

خشم هواداران بنفیکا از دیاز؛ حمله به گلزن لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در زمین بنفیکا به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید. 
ابراهیم کوناته، سادیو مانه و لوییس دیاز سه گل این تیم را در جریان این بازی به ثمر رساندند. این مهاجم کلمبیایی علاوه بر گلی که به بنفیکا زد، موفق شد پاس گل سادیو مانه را نیز برای این بازیکن ارسال کند تا ستاره زمین در جریان این بازی لقب بگیرد. 
همین موضوع و البته حضور او در پورتو، تیم رقیب بنفیکا، پیش از انتقال به لیورپول باعث خشم هواداران تیم میزبان شد، زمانی که او برای خوشحالی پس از گلش به سمت جایگاه تماشاگران رفت، هدف حمله قرار گرفت. 

 

1703636


در تصاویر منتشر شده مشخص است که بعضی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه خانگی بنفیکا پس از گلزنی این بازیکن، اشیایی را به سمت او پرتاب می‌کنند که ظاهرا فندک بوده است. 
این اتفاق تنها پس از گلزنی این بازیکن و در حالی که مشغول شادی پس از گلش بود رخ نداد و او پس از این که جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز دریافت کرد هدف حملاتی مشابه از سوی تماشاگران تیم میزبان قرار گرفت.

 

1703637


بسیاری از کارشناسان و حتی بازیکنان لیورپول مانند اندرو رابرتسون پس از این بازی به انتقاد از این رفتار تماشاگران بنفیکا پرداخته و خواهان توقف چنین اقداماتی در جریان دیدارها شدند، چرا که ممکن است عواقب بدی را برای بازیکنان به همراه داشته باشد. 
لیورپول با این پیروزی حالا در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان قرار دارد، در این مرحله باید به مصاف برنده بازی بایرن مونیخ و ویارئال برود.

دیدگاه‌ها