کد خبر : 1818313 | 17 فروردين 1401 ساعت 10:16 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

بگذارید ما هم در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی کنیم

تاجدار: من را اخراج کرد تا فشار را کم کند!

مربی شهر خودرو به اخراجش از سمت داور اعتراض دارد و معتقد است رفتار ناشایستی نداشته است.

تاجدار: من را اخراج کرد تا فشار را کم کند!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شهر خودرو با ۶ گل یکی از جذاب ترین بازی های لیگ بیست و یکم بود سلمان تاجدار در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم و به نتیجه هم رسیدیم و در ادامه با حرکت انفرادی و استثنائی مرتضی حسین زاده توانستیم به گل دوم برسیم ولی فشار حریف باعث شد گل اول را در اواخر نیمه اول دریافت کنیم. با توجه به نوع بازی تیم گل گهر و روش مقابله با آن  که بچه ها بسیار عالی عمل کردند توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم ولی بر اثر لو دادنهای مکرر توپ در زمین حریف این اجازه را به آن ها دادیم که توپهای مستقیم را از روبرو و جناحین روی دروازه ما بریزند و به دو گل دست پیدا کنند. در نهایت در این بازی مثل بازی با نساجی که حقمان برد بود با مساوی از زمین بیرون آمدیم.
او که از مسئولان مشهد گله دارد در این باره ادامه داد: لازم به ذکر است که این بازی قوی از تیم شهر خودرو یک تلنگری برای مسولان فوتبال شهر مشهد است که حاضر هستند به تیم فجر که با تیم شهرشان درحال رقابت برای نیفتادن است، زمین امام رضا(ع) را بدهند ولی این اجازه را به تیم خودشان نمیدهند. تیمی که واقعا پتانسیل این را دارد که در میانه های جدول باشد ولی با بی مهری مسئولان شهر مشهد روبرو است.
مربی شهر خودرو که در این بازی از سوی داور کارت قرمز گرفت و از روی نیمکت اخراج شد در این باره توضیح داد: به علت نزدیک شدن به کنار خط چندین‌بار داور چهارم تذکر داد و بنده اعتراض کردم که چرا در حالی که هیچ گونه بی احترامی نکردم و رفتار ناشایستی انجام ندادم باید کارت زرد بگیرم که در آن لحظه داور وسط کارت زرد دوم را داد و در نهایت اخراج شدم. به نظرم چون سه بر یک جلو بودیم به من کارت داد تا کمی از فشار و اعتراض‌هایی را که از تیم مقابل متحمل می شد، کم کند وگرنه بنده هیچ‌گونه حرکت ناشایستی انجام ندادم و یا حرف بی موردی به داور نزدم.
تاجدار یادآور شد: لازم می دانم از آقای حمیداوی و گروه پشت تیم که با تمام وجود سعی در سرپا نگه داشتن تیم و رفع و رجوع مشکلات به هر نحوی را دارند تشکر کنم و از مسولان شهر درخواست کنم که تنها نماینده استان را حمایت کنند. از مالک محترم باشگاه که در آخرین تمرین تیم تشریف آورد و به تیم انرژی و روحیه مضاعف برای بازی با گل گهر داد تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها