کد خبر : 1818334 | 17 فروردين 1401 ساعت 11:22 | 21.6K بازدید | 3 دیدگاه

این ملوان سودای صعود دارد (عکس)

ملوان این فصل با ملوان فصل گذشته دنیایی تفاوت دارد. فرصت باشگاه به مازیار زارع جوان که در ابتدای مسیر مربیگری قرار دارد موجب شد او این فصل یک تیم خوب بسازد.

این ملوان سودای صعود دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان هفته هاست که به صدر جدول آمده و این شرایط را تا به امروز حفظ کرده است و به نظر می رسد این روند ادامه و در نهایت این تیم با کسب عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی در این بازی ها راهی لیگ برتر شود؛ با این توضیح که در لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند. فاصله 11 امتیازی که ملوان با تیم سوم یعنی آرمان گهر ایجاد کرده حاشیه امن خوبی به شاگردان مازیار زارع داده؛ هر چند آنها در مصاف با تیم مس شهربابک در کرمان ثابت کردند به کمتر از قهرمانی در لیگ یک راضی نخواهند شد.

بعد از بازگشت فجر سپاسی به لیگ برتر که یکی از تیم های دوست داشتنی فوتبال کشور به حساب می آید بازگشت تیم ملوان هم به لیگ برتر یک اتفاق خوب خواهد بود. تیمی که در تاریخ فوتبالش معرف فوتبالیست های بزرگی به تیم ملی بود. از جمله سیروس قایقران فقید و یکی هم مازیار زارع که اکنون سرمربی تیم است. از همه مهمتر سکوهای پرشور انزلی است که حال و هوای خاصی به فوتبال باشگاهی می دهد به خصوص که این روزها چراغ سبز به تماشاگران برای بازگشت دوباره به سکوها نشان داده شده است.

 

1703679

این ملوان سودای صعود دارد و تنها یک اتفاق غیر قابل پیش بینی می تواند مانع از این صعود شود. هر چند در انزلی و ملوان این قدر افراد باتجربه وجود دارد که به ملوان توصیه کنند هنوز کار پایان نیافته و زمانی می توانند جشن بگیرند که کار تمام شده باشد. امید که این تیم خوب و دوست داشتنی با برنامه ریزی وارد بازی های لیگ برتر شود و این بار حضورش در لیگ برتر کوتاه نباشد چرا که حیف است انزلی با این پتانسیل یکی از تیم های غایب در لیگ برتر باشد.

ملوان شب گذشته در مصاف با مس شهر بابک ارایه گر بازی تهاجمی بود و در نهایت با نتیجه 3-2 برنده شد تا 53 امتیازی شود و با بازپس گیری صدر جدول از تیم مس کرمان ثابت کند که مدعی اول قهرمانی در مسابقات لیگ یک این فصل به حساب می آید.

1703681

دیدگاه‌ها