کد خبر : 1818338 | 17 فروردين 1401 ساعت 11:37 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

استقلال یازده نفره حتما خطرناک می‌شد

ثابت ایمانی: شیرجه سید حسین درجه یک بود

بازیکن پیکان می‌گوید آنالیز خوب کادرفنی این تیم باعث شد تا بتوانند با استفاده از نقاط ضعف استقلال، آنها را آزار بدهند.

ثابت ایمانی: شیرجه سید حسین درجه یک بود

به گزارش ورزش سه، غلامرضا ثابت ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد تساوی ۰-۰ پیکان برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود؛ ما جزو اولین تیم هایی بودیم که تعطیلات‌مان را تمام و تمرینات فشرده ای را آغاز کردیم. روی تمام نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده بودیم. کمی بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم بازی را ببریم.

او در واکنش به اینکه قبل از بازی پیش بینی می‌شد بخاطر جوان بودن تیم‌شان نتوانند عملکرد خوبی ارائه بدهند توضیح داد: تیم ما جوان است اما خدا را شکر به یکدیگر اعتماد داریم و توانایی فنی بچه ها هم به قدری بالا است که جوانی تیم ما باعث نشد یک لحظه هم غافل شویم و تحت تاثیر جو بازی قرار بگیریم.

هافبک پیکان در پاسخ به این سوال که اخراج مدافع استقلال چه تاثیری روی جریان بازی داشت عنوان کرد: اگر استقلال ده نفره نمی‌شد، کار ما سخت تر بود. البته ما پیش از اینکه استقلال ده نفره بشود هم خوب کار می‌کردیم اما زور استقلال با اخراج یک بازیکنش گرفته شد. استقلال با وجود ده نفره بودنش هم موقعیت هایی داشت و قطعا اگر یازده نفر بودند کار برای ما سخت تر می‌شد.

او درباره شوتی که به سمت دروازه استقلال زد گفت: من امسال مقابل استقلال خوب شوت می‌زنم اما دیشب هم توپم گل نشد و حسین حسینی با واکنش درجه یکی که داشت خیلی خوب آن توپ را گرفت. من که زاویه توپ را می‌دیدیم فکر کردم گل می‌شود اما بدشانسی بود. در یک صحنه دیگر هم شوت زدم اما آن هم گل نشد؛ روزمان نبود و بدشانسی آوردیم که توپ هایمان وارد دروازه نشد.

ثابت ایمانی در واکنش به اینکه در این بازی مهدی‌پور و آمانوف را آزار داد عنوان کرد: در‌ مجموع شب خوبی را گذراندیم جون با آنالیز هایی که مربی ها انجام داده بودند و اینکه به ما گفته بودند چطور بازی کنیم، توانستیم از نقاطی که استقلال ضعف دارد، به آنها فشار بیاوریم.

او در پایان در خصوص حضور هواداران در استادیوم آزادی بیان کرد: اتفاق خوبی بود که بعد از ۲-۳ سال تماشاگران به استادیوم آمده بودند؛ فوتبال با تماشاگران جذاب است. دیشب هم واقعا جو خوبی در استادیوم وجود داشت. امیدوارم همیشه شرایط هم برای بانوان و هم برای آقایان فراهم باشد تا بازی ها با تماشاگر برگزار شوند چون واقعا حس و حال دیگری دارد.

دیدگاه‌ها