کد خبر : 1818345 | 17 فروردين 1401 ساعت 12:08 | 16.2K بازدید | 15 دیدگاه

سید حسین از رقابت جام جهانی پا پس نمی کشد

سید حسین حسینی مرد شماره یک آبی ها این فصل کمتر از همیشه دچار فراز و نشیب شده و بیشتر بازی های او با سیوهای خوب و نمایش های درخور تحسین همراه بوده است.

سید حسین از رقابت جام جهانی پا پس نمی کشد

به گزارش "ورزش سه"، او که دیگر جز دروازه بانان باتجربه فوتبال کشور محسوب می شود در فصل منتهی به جام جهانی این قدر خوب بازی کرد که در اردوی قبلی به جای پیام نیازمند به جمع ملی پوشان ملحق شد و حالا با چنگ و دندان تلاش می کند این موقعیت را حفظ کند.  او شب گذشته و در دیدار با پیکان در حضو اسکوچیچ ستاره زمین بود و در چند صحنه با واکنش های خوب مهاجمان پیکان را در امر گلزنی ناکام گذاشت و در پایان بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. به طور حتم با این نمایش باز هم سرمربی تیم ملی متقاعد به دعوت ازاین دروازه بان خواهد شد. 
ترافیک در خط دروازه همانند سایر خطوط رقابت خوبی را بین دروازه بانان در اردوی تیم ملی ایجاد کرده و به خوبی متوجه شده اند برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی باید به بازی های خوب در مسابقات باشگاهی ادامه دهند. سید حسین این موقعیت را به خوبی درک کرده و در مصاف با پیکان همان طور که اشاره شد به خوبی با بازیخوانی و واکنش های صحیح موجب شد تا استقلال در شبی که بیش از یک نیمه ده نفره بازی کرد هم چنان تیم شکست ناپذیر لیگ برتر باقی بماند.

سید حسین با ادامه این روند ضمن کمک به استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در جام حذفی می تواند شانس زیادی برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی و در نهایت قرار گرفتن در لیست مسافران دوحه داشته باشد. او شب گذشته به همه ثابت کرد حتی قدمی از رقابت جام جهانی پا پس نمی کشد.

1703694

دیدگاه‌ها