کد خبر : 1818351 | 17 فروردين 1401 ساعت 12:34 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

احسانی: فساد و ناکارآمدی فوتبال را احاطه کرده‌است

اظهارات شدیداللحن مدیرعامل ذوب آهن

علی احسانی می‌گوید عده‌ای در پی عادی جلوه دادن اشتباهات داوری و خفه کردن فریادهای اعتراض هستند فریادهایی که ممکن است پرده فساد ، شرط‌بندی ، بی‌دانشی و ناکارآمدی را از روی بخشی از ورزش کشور کنار بزند!

اظهارات شدیداللحن مدیرعامل ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"،  مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس‌از دیدار پرحرف و حدیث ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم تذکرات و اعتراضات بی‌شمارِ  مبتنی بر نظرات کارشناسی در ارتباط با تضییع حق ذوب‌آهن بر اثر اشتباهات داوری که به مراجع رسمی ارائه نمودیم تاکنون هیچ مقام مسئول و نهادی جوابگو نبوده‌است.

علیرضا احسانی در ادامه افزود: شوربختانه در لیگ برتر به گونه‌ای با ما برخورد می‌شود که گویی یک تیم تازه‌کار یا یک باشگاه تک تیمی و تازه‌تأسیس هستیم! باشگاه پرافتخار ذوب‌آهن با بیش‌از نیم‌قرن حضور مؤثر و سازنده در ورزش کشور و با حمایت شرکت معظم ذوب‌آهن اصفهان و در حکم یک پیش‌کسوت و  پشتوانه ورزش ایران اسلامی در میادین و مسابقات حضور می‌یابد  و برخی داوران  با یک سوت و یک تصمیم بعضاً اشتباه میلیاردها هزینه و هزاران نفر ساعت را به باد می‌دهند.

وی همچنین گفت: علی‌رغم میل باطنی باید بگویم که این‌گونه که از شواهد و قرائن پیداست فساد و ناکارآمدی بخشی از فوتبال کشورمان را احاطه کرده و این گرداب کوچک روز به روز درحال بزرگ‌تر شدن است و قطعا روزی فراخواهد رسید که تمامیت ورزش به‌ویژه فوتبال را ببلعد و به قعر تباهی بکشاند و ترس من این است که روزی فرا برسد که نه از تاک‌نشان بماند نه از تاک‌نشان!

قهرمان اسبق دوومیدانی کشور در پایان تصریح کرد: متأسفانه در این مسیر ناهموار وناسالم بیشترین لطمه را باشگاه‌های سالم و سازنده همچون ذوب‌آهن می‌خورند و ضربه خوردن باشگاه‌های بزرگ و ریشه‌دار یعنی وارد کردن خسارات غیرقابل‌جبران به ذخایر و منابع محدود  ورزش کشور، متأسفانه گویی عده‌ای در پی عادی جلوه دادن اشتباهات داوری و خفه کردن فریادهای اعتراض هستند فریادهایی که ممکن است پرده فساد ، شرط‌بندی ، بی‌دانشی و ناکارآمدی را از روی بخشی از ورزش کشور کنار بزند!

دیدگاه‌ها