کد خبر : 1818352 | 17 فروردين 1401 ساعت 12:36 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

زردپوشان آماده 2دیدار حساس؛

گذر موفقیت‌آمیز مهاجری با MIS از خان اول

محمدرضا مهاجری با شروع امیدوارکننده‌اش در مسجدسلیمان، حالا امیدها برای بقای نفت این شهر را افزایش داد.

گذر موفقیت‌آمیز مهاجری با MIS از خان اول

به گزارش "ورزش سه" تیم جنوبی که با فکری نتایج ضعیفی  5باخت و 3تساوی ثبت کرده بود، در نهایت تصمیم به تغییرات گرفت و مهاجری را که چندهفته‌ای بود از خیر پیشنهادات لیگ یکی گذشته بود، به مسجدسلیمان برد.
مهاجری برای نگه داشتن نفت در لیگ برتر بایستی از 7خوان گذر کند، ذوب‌آهن، تراکتور، فجر سپاسی، نساجی، گل‌گهر، صنعت نفت آبادان و استقلال تهران. هفت خوانی که مهاجری از اولی‌اش به سلامت عبور کرد و موفق شد نوار 4پیروزی پیاپی تارتار و شاگردانش آن هم در نصف جهان را پاره کند.
بازیکنان مهاجری در حالی که او را کمتر از 2هفته بود بالای سر خود می‌دیدند، با یک نمایش حساب شده از سد ذوب‌آهن گذشتند تا خود را برای دیدار هفته بعد مقابل تراکتور آماده کنند، دیداری که پیش از مسابقه با فجر سپاسی، می‌تواند به بقای جنوبی‌ها کمک به‌سزایی کند.
پس از این مسابقه گرچه سرمربی ذوب‌آهن به نحوه به ثمر رسیدن گل نفتی‌ها اعتراض داشت و معتقد بود هاشم‌نژاد در شرایط آفساید توپ را وارد دروازه کرده است، اما به هرشکل جدول لیگ برتر 3امتیاز حساس را به خزانه مهاجری و شاگردانش واریز کرده است.
2دیدار پیش‌روی نفت مسجدسلیمان می‌تواند شرایط بقای آن‌ها را تضمین کند، آن‌ها هفته بعد در خوزستان میزبان تراکتور و پس از آن در شیراز (یا احتمالا مشهد) به مصاف فجر سپاسی خواهند رفت و پیروزی در جدال تیم‌های در معرض سقوط می‌تواند شرایط مهاجری را در جدول محکم کند.

دیدگاه‌ها