کد خبر : 1818355 | 17 فروردين 1401 ساعت 12:50 | 13.6K بازدید | 3 دیدگاه

نوروزی فرد: هم کارت من درست بود و هم سیلوا

بهروز نوروزی فرد مدافع میانی تیم پیکان بر این عقیده است داور بازی استقلال هم در دادن کارت زرد به او درست تصمیم گرفته است و هم در دادن کارت قرمز به بازیکن استقلال.

نوروزی فرد: هم کارت من درست بود و هم سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره می گوید: من روی بازیکن استقلال مرتکب خطا شدم و از داور کارت زرد گرفتم، تصمیم داور درست بود. حیف با این کارت چهار اخطاره شدم و در بازی بعدی با پرسپولیس نمی توانم به تیم کمک کنم. البته این اتفاقات جزیی از فوتبال و اجتناب ناپذیر است. کارت قرمزی که بازیکن استقلال از داور دریافت کرد من از ابراهیم صالحی پرسیدم. سیلوا روی او مرتکب خطا شد. ابراهیم صالحی در حال تک به تک شدن با دروازه بان استقلال بود و اصلا نیازی نداشت که نقش بر زمین شود. البته در مورداین صحنه ها بهتر است کارشناسان داوری صحبت کنند اما برخی تصور می کنند کارت قرمز حتما باید به بازیکنی داده شود که شدت و حدت خطایش بالا باشد. اما اینطور نیست با یک خطای سبک جلوگیری از موقعیت آشکار گل آنهم در موقعیت تک به تک داور کارت قرمز نشان می دهد. همان صحنه ای که در بازی ما با نساجی رخ داد و ما اصلا اعتراضی نکردیم.

مدافع میانی تیم پیکان در خصوص روند بازی هم گفت: نکته خوشحال کننده این بازی جدا از فوتبال خوبی که ارایه دادیم و به لطف ایجاد موقعیت ها روی دروازه حریف شایسته برنده شدن بودیم حضور تماشاگران در استادیوم و هم چنین کادر فنی تیم ملی و در راس آن اسکوچیچ بود. حضور تماشاگران باعث ایجاد انگیزه برای من و دیگر هم تیمی هایم شد و اینکه یک تجربه جدید به دست آوردیم. نکته مهم دیگر اینکه این فصل پیکان یکی از تیم های جوان و خوب لیگ برتر به حساب می آید و توانست با راهنمایی های صحیح آقا مجتبی نمایش خوبی در برابر حریفان داشته باشد، شما این موضوع را در بازی شب گذشته هم دیدید. یکی از دغدغه های من و هم تیمی هایم این بود که از سوی کادر فنی تیم ملی دیده نمی شویم اما با حضور اسکوچیچ این دغدغه ما هم برطرف شد و این حضور به ما ثابت کرد که سرمربی تیم ملی همه بازیها را می بیند، هر بازیکنی را بپسندد به اردوی تیم ملی دعوت می کند. امیدوارم در نهایت این موقعیت به من هم برسد.  

بهروز نوروزی فرد در پایان گفت: در مصاف با استقلال همه چیز برای برنده شدن ما مهیا بود. ای کاش با استفاده از موقعیت ها پاسخ زحمات کادر فنی از جمله آقا مجتبی را می دادیم چرا که خیلی برای تیم و تک تک بازیکنان زحمت می کشد و استراتژی اش برد در این مسابقه بود. اما نا امید نمی شویم و باز هم به تلاش های خود ادامه می دهیم تا این روند خوب را در هفته های باقی مانده دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها