کد خبر : 1818356 | 17 فروردين 1401 ساعت 12:54 | 4.6K بازدید | 6 دیدگاه

مقابل اراک همه کار کردیم به جز گلزنی؛

بازیکن فجرسپاسی: ما را بعد تعطیلات ببینید

بازیکن فجرسپاسی گفت: روند رو به رشدی داریم و بعد از تعطيلات به آمادگی صددرصد خواهيم رسيد.

بازیکن فجرسپاسی: ما را بعد تعطیلات ببینید

محمد عرفان معصومي بازيكن فجر شهيد سپاسي كه براي گذراندن خدمت سربازي عازم تيم فجر شهيد سپاسي شده،  در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: پس از معرفی اقای سرآسیایی بعنوان سرمربی جديد تمرينات را  بصورت كاملا فشرده و منظم  زير نظر ايشان شروع كرديم و توانستيم با انجام يك اردو و بازی دوستانه با گل گهر سيرجان به شناخت بهتری از يكديگر دست يابيم.
هافبک فجرسپاسی افزود: در ادامه نيز يك بازی منطقی به همراه خلق موقعيت های فراوان را مقابل آلومينيوم اراك انجام داديم ای كاش قدر موقعيت‌های بدست آمده‌ را بهتر می‌دانستيم تا بتوانيم اولين برد را در سال جديد به هواداران تقديم كنيم. 
معصومی با اشاره به بازی با آلومینیوم گفت: در بازی مقابل آلومينيوم اراك از لحاظ انجام دستورات فنی سرمربی و اعضای كادر فوق‌العاده عمل كرديم و فقط نتوانستيم گل برتری را به ثمر برسانيم كه اميدوارم با تعطیلاتی كه پيش رو هست بتوانيم به مرز صد در صد آمادگی برسيم و در بازيهای بعدی جبران کنيم و دل هواداران را شاد كنيم.
وی در خصوص شرايط فعلی فجر شهيد سپاسی در جدول رده‌بندی گفت: هنوز ٦هفته از مسابقات باقيمانده و قطعا ما ٦فينال پيش رو داريم كه می‌بايست نهايت استفاده و تلاش خود را در اين ٦بازی از لحاظ كسب حداکثری امتيازات داشته باشيم. اميدوارم كه با تلاش جمعی همه‌ی مجموعه در نهايت جايگاه خوبی را در جدول كسب کنيم.

گفتنی است فجرسپاسی پس از اتمام تعطیلات لیگ‌برتر پس از ماه مبارک رمضان به مصاف مس در رفسنجان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها